Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. W naszym przypadku splot sytuacji życiowych i 2 awarii komputera na przestrzeni tygodnia spowodował nieterminowe wysyłki. Jest nas trójka i nie byliśmy w stanie nadrobić szybko zaległości ponieważ sami konfekcjnujemy towar. Odbieranie telefonów od kupujących i odpowiadanie im,a przy tym nowe ustawienie systemu wyłączyło jeszcze jednego pracownika. Poprostu przez chwilę przestaliśmy się odzywać. Efektem tych zdarzeń jest blokada sprzedaży. Proszę o pomoc i opisanie jak mamy teraz postąpić aby ponownie przywrócić sprzedaż. (Nadmiernie że jeszcze długo przed blokada sami wyłączyliśmy aukcje)
@pluto_com_pl Musisz wyjaśnić Allegro:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=8b463d9b-b539-4537-a631-a4b68c62582e
@pluto_com_pl napisał: "W naszym przypadku splot sytuacji życiowych i 2 awarii komputera na przestrzeni tygodnia spowodował nieterminowe wysyłki. Jest nas trójka i nie byliśmy w stanie nadrobić szybko zaległości ponieważ sami konfekcjnujemy towar. Odbieranie telefonów od kupujących i odpowiadanie im,a przy tym nowe ustawienie systemu wyłączyło jeszcze jednego pracownika. Poprostu przez chwilę przestaliśmy się odzywać"
Tyle słów, a można to było streścić w jednym zdaniu: "Zrobiliśmy sobie tydzień wakacji i olaliśmy klientów."
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Client:79179573 Podejrzewasz czy wiesz? (po sobie)
@Client:79179573, znowu bezpodstawnie osądzasz.
@konto zamknięte Jakiś "specjalny" client?
@LEW433, to kolega cioci @WREDZIA-W1 😄
@konto zamknięte Kolega czy "client"?
@LEW433, no co ty, tyle czasu tu jesteś i nie znasz koleżanki? 😁
Tu każdy coś kręci !!!Tylko ja mam 1 konto.
@LEW433, cośtam było, że na innym koncie wchodzi niż na Cafe Allegro, żeby ciocia nie zobaczyła jego danych w razie jakby miała zostać moderatorką 😄
@konto zamknięte Jak bezpodstawnie, przecież doskonale wie jak ich firma funkcjonuje 🙂
@DarkStoorM, bo ona wie wszystko. Zna się na ortografii, dobrym wychowaniu, regulaminie Allegro, wie kto jest dobry, a kto zły. 😁
@konto zamknięte Wszystko wie tu ksyz!Może to nie człowiek!
@Client:79179573 Jednym zdaniem -na wakacjach nie masz prawa odpoczywać klient czeka na przesyłki a allegro na kaskę.
@mwmonety No cóż, niektórzy klienci kupują w dobrej wierze, płacą z góry i chcą dostać swój towar. Uważasz, że powinni pogodzić się ze stratą czasu i pieniędzy, bo sprzedawca sobie nie radzi z obsługą zamówień?
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Client:79179573, przeczytaj, to co napisałaś, a potem przeczytaj jeszcze raz i jeszcze raz i tak do skutku, aż zrozumiesz jaką, delikatnie mówiąc, bzdurę walnęłaś. Chyba tylko po to, żeby coś napisać. Z sensem czy bez, liczy się wrzutka. Taka tania prowokacja, żeby zaistnieć. Piękny duecik stanowisz z jedynym Demirugiem.
@konto zamknięte No to ustalmy to raz na zawsze: trzeba wysyłać opłacony towar, czy można nie wysyłać, a klientów olewać, bo sprzedający też chcą mieć wakacje?
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Client:79179573 A może ustalmy miejmy w d....e sprzedawców i ich wypoczynek płacę i wymagam i nie ma gatki ,kogo obchodzi że chciał odpocząć będzie miał jeszcze na to czas jak przyjdzie czas na niego .wyrozumiały klient potrafi zrozumieć i poczeka ale są tacy co im piana z pyska leci
szanujmy sprzedawców oni też szanują dobrych klientów