anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Blokada konta z powodu nieterminowej wysyłki.

pluto_com_pl
#7 Wielbiciel#

Witam. W naszym przypadku splot sytuacji życiowych i 2 awarii komputera na przestrzeni  tygodnia spowodował nieterminowe wysyłki. Jest nas trójka i nie byliśmy w stanie nadrobić szybko zaległości ponieważ sami konfekcjnujemy towar. Odbieranie telefonów od kupujących i odpowiadanie im,a przy tym  nowe ustawienie systemu wyłączyło jeszcze jednego pracownika. Poprostu przez chwilę przestaliśmy się odzywać. Efektem tych zdarzeń jest blokada sprzedaży. Proszę o pomoc i opisanie jak mamy teraz postąpić aby ponownie przywrócić sprzedaż. (Nadmiernie że jeszcze długo przed blokada sami wyłączyliśmy aukcje)

oznacz moderatorów
45 ODPOWIEDZI 45

LEW433
#21 Demiurg#

@pluto_com_pl  Musisz wyjaśnić Allegro:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=8b463d9b-b539-4537-a631-a4b68c62582e

x.y.z "ja się nie mylę nigdy, zapamiętaj " 😄 i to nie jest prawda
oznacz moderatorów

Client:79179573
#16 Inspirator#

@pluto_com_pl napisał: "W naszym przypadku splot sytuacji życiowych i 2 awarii komputera na przestrzeni  tygodnia spowodował nieterminowe wysyłki. Jest nas trójka i nie byliśmy w stanie nadrobić szybko zaległości ponieważ sami konfekcjnujemy towar. Odbieranie telefonów od kupujących i odpowiadanie im,a przy tym  nowe ustawienie systemu wyłączyło jeszcze jednego pracownika. Poprostu przez chwilę przestaliśmy się odzywać"

Tyle słów, a można to było streścić w jednym zdaniu: "Zrobiliśmy sobie tydzień wakacji i olaliśmy klientów."

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:79179573  Podejrzewasz czy wiesz? (po sobie)

x.y.z "ja się nie mylę nigdy, zapamiętaj " 😄 i to nie jest prawda
oznacz moderatorów

uEdka
#21 Demiurg#

@Client:79179573, znowu bezpodstawnie osądzasz. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@uEdka Jakiś "specjalny" client?

x.y.z "ja się nie mylę nigdy, zapamiętaj " 😄 i to nie jest prawda
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@LEW433, to kolega cioci @WREDZIA-W1 😄

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@konto zamknięte  Kolega czy "client"?

x.y.z "ja się nie mylę nigdy, zapamiętaj " 😄 i to nie jest prawda
oznacz moderatorów

uEdka
#21 Demiurg#

@LEW433, no co ty, tyle czasu tu jesteś i nie znasz koleżanki? 😁

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tu każdy coś kręci !!!Tylko ja mam 1 konto.

x.y.z "ja się nie mylę nigdy, zapamiętaj " 😄 i to nie jest prawda
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@LEW433, cośtam było, że na innym koncie wchodzi niż na Cafe Allegro, żeby ciocia nie zobaczyła jego danych w razie jakby miała zostać moderatorką 😄

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#16 Inspirator#

@uEdka Jak bezpodstawnie, przecież doskonale wie jak ich firma funkcjonuje 🙂

oznacz moderatorów

uEdka
#21 Demiurg#

@DarkStoorM, bo ona wie wszystko. Zna się na ortografii, dobrym wychowaniu, regulaminie Allegro, wie kto jest dobry, a kto zły.  😁

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@uEdka  Wszystko wie tu ksyz!Może to nie człowiek!tongue-out

x.y.z "ja się nie mylę nigdy, zapamiętaj " 😄 i to nie jest prawda
oznacz moderatorów

mwmonety
#20 Guru#

@Client:79179573 Jednym zdaniem -na wakacjach nie masz prawa odpoczywać klient czeka na przesyłki a allegro na kaskę.

oznacz moderatorów

Client:79179573
#16 Inspirator#

@mwmonety No cóż, niektórzy klienci kupują w dobrej wierze, płacą z góry i chcą dostać swój towar. Uważasz, że powinni pogodzić się ze stratą czasu i pieniędzy, bo sprzedawca sobie nie radzi z obsługą zamówień?

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów

uEdka
#21 Demiurg#

@Client:79179573, przeczytaj, to co napisałaś, a potem przeczytaj jeszcze raz i jeszcze raz i tak do skutku, aż zrozumiesz jaką, delikatnie mówiąc, bzdurę walnęłaś. Chyba tylko po to, żeby coś napisać.  Z sensem czy bez, liczy się wrzutka. Taka tania prowokacja, żeby zaistnieć. Piękny duecik stanowisz z jedynym Demirugiem.

 

oznacz moderatorów

Client:79179573
#16 Inspirator#

@uEdka No to ustalmy to raz na zawsze: trzeba wysyłać opłacony towar, czy można nie wysyłać, a klientów olewać, bo sprzedający też chcą mieć wakacje?

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów

mwmonety
#20 Guru#

@Client:79179573 A może ustalmy miejmy w d....e sprzedawców i ich wypoczynek płacę i wymagam i nie ma gatki ,kogo obchodzi że chciał odpocząć będzie miał jeszcze na to czas jak przyjdzie czas na niego .wyrozumiały klient potrafi zrozumieć i poczeka ale są tacy co im piana z pyska leci 

oznacz moderatorów

mwmonety
#20 Guru#

szanujmy sprzedawców oni też szanują dobrych klientów

oznacz moderatorów