Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. W naszym przypadku splot sytuacji życiowych i 2 awarii komputera na przestrzeni tygodnia spowodował nieterminowe wysyłki. Jest nas trójka i nie byliśmy w stanie nadrobić szybko zaległości ponieważ sami konfekcjnujemy towar. Odbieranie telefonów od kupujących i odpowiadanie im,a przy tym nowe ustawienie systemu wyłączyło jeszcze jednego pracownika. Poprostu przez chwilę przestaliśmy się odzywać. Efektem tych zdarzeń jest blokada sprzedaży. Proszę o pomoc i opisanie jak mamy teraz postąpić aby ponownie przywrócić sprzedaż. (Nadmiernie że jeszcze długo przed blokada sami wyłączyliśmy aukcje)
@mwmonety napisał: "szanujmy sprzedawców"
*szanujmy dobrych sprzedawców
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Client:79179573, sprzedający wiesza baner, że jest na urlopie i wysyłka będzie w późniejszym terminie. Czy jak sklep stacjonarny przyklei na szybie kartkę URLOP, to taranujesz drzwi, bo ty chcesz już, natychmiast, jak on miał czelność. Prawo do urlopu jest zgodne z regulaminem, natomiast karanie sprzedającego za to, że poszedł na urlop jest niezgodne z prawem.
@konto zamknięte OK, ale ten sprzedawca niczego nie wywiesił. Po prostu odpuścił sobie obsługę zamówień. Można tak?
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Client:79179573, a można zachorować, wpaść pod samochód? Nie, na to regulamin Allegro nie pozwala. Wiesz, ciebie powinni posadzić w zarządzie, jesteś tak samo jak oni oderwana od rzeczywistości.
@Client:79179573 Rozumiem klientów i jestem na allegro już długo z nimi i którym sprzedałem setki tysięcy pozycji dostając jednego negatywa (w sumie niesłusznego bo poprosiłem o usunięcie opinii 3 gwiazdkowej wystawionej bez wyjaśnienia ,i dobry klient ją usunął i dał negatywa) ,ale jako sprzedawca też oczekuje zrozumienia i wpłat w terminie abym mógł spokojnie odpocząć po ciężkiej pracy a nie zabierać na wakacje komputer,kasę i i swój towar bo może ktoś za coś zapłaci albo zada pytanko i trzeba odpisać to jest problem i allegro tego póki co nie ogarnia bierzesz urlop twoja sprawa interes ma się kręcić .zaznaczam że jestem jednoosobową firmą i nie mam zastępców na czas urlopu.
@mwmonety Jesteś dobrym sprzedawcą i chwała Ci za to. Ale ja odniosłem się do tego wpisu: "Jednym zdaniem -na wakacjach nie masz prawa odpoczywać klient czeka na przesyłki a allegro na kaskę."
Dlatego pytam jeszcze raz - czy prawo do odpoczynku stoi ponad obowiązkiem dotrzymania zawartych umów?
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
Prawo do odpoczynku jest ustawowe i trzeba to szanować tak jak dotrzymywanie umów ale kwestią sporną w tym temacie jest słaby regulamin który nie szanuje sprzedawców na urlopie .Co z tego gdy sam przed lipcowym urlopem usunąłem wszystkie aukcje by mi nikt nie kupował i żebym nie musiał nic wysyłać tylko spokojnie te 3 tygodnie odpocząć i mimo to że od momentu ukazania się komunikatu o moim urlopie klienci którzy mieli nieopłacone przedmioty dostali taką informację od allegro to i tak zwlekali z wpłatą i opłacali dopiero w trakcie urlopu to samo z pytaniami typu "a kiedy pan wystawi coś nowego" a ja nie po to mam urlop by siedzieć przy kompie ,na urlop go nie biorę .po urlopie statystyki na czerwono ,nieterminowe odpowiedzi ,zaległe wysyłki a wystarczyło by klient poczytał regulamin i by wiedział że na wpłatę czeka się 7 dni a nie 3 tygodnie albo dłużej a potem winny sprzedawca bo odpoczywa.na szczęście mam mało takich kłopotliwych klientów i staram się z wszystkimi dogadać a nie stwarzać problemy bo jako sprzedawca z doświadczeniem wiem że tylko klient którego się szanuje wraca by znów coś kupić.
Ku-wa ja do tej pory pracuję. Gdybym ja i mój pracownik widział że będziemy mieć w przeciągu tygodnia 2 pogrzeby, a ja później wesele to bym nie sprzedawał. A jak się nam jeszcze płyta główna spaliła to też nasza wina i jeszcze nie można było odtworzyć archiwum. Oto co nazywacie urlopem. Nie każdy sprzedawca jest święty i nie każdy kupujący rozumny. Rozumiem rozgoryczenie ponieważ jeżeli mnie ktoś nie wysyła w terminie towaru to jestem rozczarowany tym bardziej tego pilnie potrzebuję. Odpowiedź na tysiąc telefonów i wiadomości w powyższej sytuacji stała się niemożliwa szczególnie na fakt braku zrozumienia ze strony niektórych klientów którzy potrafili dzwonić po 10 razy pod rząd. A tutaj poprosiłem tylko o informację, a skrzynka pocztowa zaśmieciła się tysiącem informacji o bzdurnej dyskusji. Proszę bądźcie konkretni i konstruktywni w swoich wypowiedziach. Dziwi mnie kto ma czas na wypisywanie takich bzdur. Ja stąd uciekam i więcej nie wrócę. Brak mi czasu na pierdoły.
Przykro mi z powodu Twojej straty, ale to wesele chyba dało się przewidzieć?
"Brak mi czasu na pierdoły."
Słusznie. Zamiast tracić czas na Gadane lepiej zająć się obsługą kupujących. Bo jak zaczną odzyskiwać pieniądze z POK zrobi się niemiło.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Client:79179573, teraz jesteś taka miła i współczującą, a cała dyskusja zaczęła się od twojego wpisu
@pluto_com_pl napisał: "W naszym przypadku splot sytuacji życiowych i 2 awarii komputera na przestrzeni tygodnia spowodował nieterminowe wysyłki. Jest nas trójka i nie byliśmy w stanie nadrobić szybko zaległości ponieważ sami konfekcjnujemy towar. Odbieranie telefonów od kupujących i odpowiadanie im,a przy tym nowe ustawienie systemu wyłączyło jeszcze jednego pracownika. Poprostu przez chwilę przestaliśmy się odzywać"
Tyle słów, a można to było streścić w jednym zdaniu: "Zrobiliśmy sobie tydzień wakacji i olaliśmy klientów."
@konto zamknięte Mylisz się. To OP zaczął dyskusję zakładając ten wątek, a Ty masz udział w rozmydlaniu tego tematu.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Client:79179573, jako pierwsza i w zasadzie jedyna uznałaś, że @pluto_com_pl, to oszust. Jeżeli uważasz, że to była z twojej strony pomoc w rozwiązaniu jego problemu to gratuluję dobrego samopoczucia. Wszystkie twoje wpisy obliczone są na sprowokowanie takich dyskusji, a potem udajesz niewiniątko "to nie ja, to oni" Zaraz pójdziesz śladem swojej mentorki i zaczniesz wzywać na pomoc moderatorów i wszystkich świętych.
@konto zamknięte To jakaś "specjalna "strefa z wylęgarnią "inteligentów ksyz i partnerka.
@konto zamknięte Znowu się mylisz. To kupujący pierwsi zaczęli się skarżyć i to tydzień temu: https://allegro.pl/uzytkownik/pluto_com_pl/oceny?recommend=false&page=1
Nikogo nie uznałem za oszusta. Nikogo tak nie nazwałem. Domyśliłem się (słusznie, jak się okazało), że OP nie pisze całej prawdy o przyczynie blokady sprzedaży (wcześniej nie było mowy o zabawie na weselu, kiedy kupujący czekali na swój towar).
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Client:79179573,czyli po prostu z góry założyłaś, że @pluto_com_pl kłamie. Kłamie, bo jest sprzedawcą i klienci się skarżą, bo zrobił sobie wakacje.
Nie przychodzi ci czasem do głowy, że są na świecie uczciwi sprzedawcy, że sprzedawca, to taki sam człowiek jak kupujący. Każdemu może zdarzyć się sytuacja nadzwyczajna, ale oczywiście w regulaminie nie ma miejsca na to miejsca. więc trzeba takiego sprzedającego zniszczyć, odebrać mu możliwość zarobkowania. Prosiłam kiedyś, pokaż jak ty pracujesz, jak traktujesz swoich klientów. Łatwo oceniać innych, a najłatwiej przychodzi ci mieszać ich z blotem.
A teraz, jak zwykle powiedz mi - dobranoc, umyj ząbki i idź spać.
@konto zamknięte To czy ja wierzę temu konkretnemu sprzedawcy nie ma w tej sprawie żadnego znaczenia. Istotne jest co uważają w Allegro, bo to oni wyłączyli mu sprzedaż. Nie sądzę, żeby zrobili to bez powodu.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Client:79179573, tak, zapewne powód był, ale czasami zdarzają się sytuacje wyjątkowe i ten wspaniały regulamin Allegro nie jest na to przygotowany i w zasadzie jestem przekonana, że nie jest to niedopatrzenie, a działanie celowe. Ja ci mimo wszystko źle nie życzę, więc oby nigdy nie przytrafiła ci się niespodziewana choroba czy wypadek, bo możesz zostać bez środków do życia, a Allegro będzie z ciebie dalej ciagnąć kasę. Oczywiście zgodnie z regulaminem.
@pluto_com_pl, niestety, jest tu pewna grupa użytkowników, która uważa, że każdy sprzedający to oszust i złodziej. Regulamin jest dla nich ponad wszystko, a sprzedający nie ma żadnych praw. Podziękuj @Client:79179573, ona uwielbia prowokować takie dyskusje.🙂
@konto zamknięte Ciekawe ten fiolecik na twarzy to ze wstydu czy po jakimś solarium?
@mwmonety, to ze złośliwości😁