anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Blokada konta za nic, brak pomocy ze strony pracowników

Anita99_
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, chce podzielić się swoją sprawą. Otóż, w dużym skrócie. Jakiś czas temu sprzedałam monitor komputerowy z uszkodzeniem które zostało jasno wyszczególnione w opisie, słowa nie budziły żadnych podejrzeń. Dla każdego, kto przeczytał opis był jasny, niestety nie dla Pana kupującego, który w ogóle przed zakupem tego opisu nie przeczytał. Oczekując w pełni sprawnego monitora wartego 1500zl który kupił za 200zl otworzył dyskusje z problemem, że został wprowadzony w błąd i chce zwrócić. Napisałam oczywiście, że nie ma możliwości zwrotu gdyż jestem osobą prywatną. Niestety, zgłosił się do POK i jakiś pracownik bezmyślnie przyznał ten pok mimo że absolutnie nie było ku temu powodu. Otrzymałam blokade sprzedaży, z początku kazano mi opłacić ten pok i wtedy konto zostanie odblokowane, więc odwołam się od tej decyzji gdyż nie powinnam za to płacić skoro przedmiot byl zgodny z opisem. Niestety, otrzymałam po tym odpowiedź że nie muszę jednak płacić tego POK jednakże, uwaga, moje konto nie zostanie odblokowane '' za wprowadzenie kupującego w błąd'' sprawa trwa po dzień dzisiejszy, nikt z allegro nie chce mi pomóc. Proszę mi odpowiedzieć JAKIM PRAWEM zostałam tak potraktowana i jakim prawem mam blokade konta dożywotnio tak naprawdę bez powodu? Jak można wprowadzić kogoś w błąd, jeśli informacja zawarta jest w opisie i wystarczyło go jedynie przeczytać ot cała filozofia? Proszę aby ktoś zajął się ta sprawa i ściągnął blokade z mojego konta, bo to niedorzeczne. 

oznacz moderatorów
227 ODPOWIEDZI 227

Kasiulki2
#17 Koryfeusz#

@pinsplash 

Z tym biurkiem to nie jest śmieszne, niestety...

Nie widziałeś reklam towaru "w aranżacji" z dopiskiem "to, to i tamto nie jest przedmiotem sprzedaży"? Nie mówię o Allegro, tylko o zwykłych papierowych gazetkach, tam od lat tak jest.

Napisałbyś na stroju Batmana wielkimi literami "NIE NADAJE SIĘ DO LATANIA!"? A trzeba, od kiedy pewien amerykański półgłówek wyskoczył z okna i się rozplaskał.

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@pinsplash Nauczyłam się nie do końca wierzyć i dlatego czekam na wyjaśnienia.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

Kasiulki2
#17 Koryfeusz#

@la_nika 

Piękne wejście, chylę czoła. Gdybym miała kapelusz, zrobiłabym chapeau bas.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Kasiulki2 To ja zrobię za Ciebie ( mam kapelusz) 😃

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Kasiulki2
#17 Koryfeusz#

@pinsplash 

No! I to się nazywa pomocna dłoń... znaczy, pomocny kapelusz😂

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A wątek i tak będzie podgrzewany w dalszym ciągu, @pinsplash piszę podsumowanie i koniec, to się nie uda.😁 Więcej jest chętnych na ....podsumowanie.😁

oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

Poczytałem. I powiem, że mam totalnie mieszane uczucia. Z jednej strony bowiem rozumiem klienta, który (choć na własną prośbę) nabył coś, czego nie chciał - choć kupując za 200zł monitor warty 1500zł przecież musiał wiedzieć, że coś z nim jest nie tak. Dalej - nie mam z przyczyn oczywistych dostępu do dyskusji, jaka się wywiązała, w odróznieniu od moderatora. Być może faktycznie, sprzedająca usiłowała wcisnąć klientowi szajs. Ale pamiętam także o tym, jak łatwo temuż moderatorowi manipulować opinią publiczną (Maciek - jesteś mistrzem! 😜 ), wiem też skądinąd, że źle pojęta solidarność zawodowa, każe często bronić błednych decyzji kolegów. 

Fakty jednak są takie, że informacja o uszkodzeniach była w opisie. Była. I to nie jest wina sprzedającej, że klient nie czytał opisu. Myślę też, że nie chodziło nawet o to, a bardziej o włażenie w zad kupującym, co uskuteczniacie na każdym kroku, oraz za to, że sprzedająca nie zgodziłą się z Waszym "wyrokiem". Uzurpujecie sobie tym samym prawo do ingerencji w zawierane umowy, nie pierwszy zresztą raz. Jasne- wszystko w imię zasad. Czy tam regulaminu, prawda? Ale realnie żaden sprzedawca nie może się przed Wami obronić. Bo jak się nie zgodzi z Waszymi decyzjami, nawet jeśli ma rację, to go po prostu wywalicie. Ot, taka specyfika. UOKiK działa u nas stanowczo zbyt pobłażliwie. 

Jedno za to jest dla mnie jasne - rozbuchaliście ochronę klienta do absurdalnych granic, wciąż czytam tu o zawieszeniach kont, w tym "profilaktycznych". W sumie, to Allegro ma kupę szczęścia, że działa w Polsce, kraju dzikim pod względem świadomości prawnej obywateli. W innych, bardziej okrzepłych w demokracji, zapewne już dawno skończylibyście z masą pozwów i odszkodowań. Chociażby za straty moralne, nerwice, nierówne traktowanie ludzi, niszczenie biznesów, praktyki stricte monopolistyczne i sto innych rzeczy. Ale cóż, żyjemy w Polsce. Dlatego też utęsknieniem czekam na realną konkurencję. Bo jak piszę od zawsze - jedyne, co do was, drogie (także i w przenośni) allegro dociera, to uderzenie po kieszeni.

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

Anita99_
#8 Zapaleniec#

@Vryko żadną prywatną rozmową absolutnie tego pana w błąd nie wprowadziłam, zakupił, otrzymał i dopiero zaczęliśmy rozmowę, kierował się jedynie informacjami z opisu. Kolego, trafiłeś w punkt z tym co napisałeś. Również napisałam w formularzu, że pozwe serwis i otrzymam kolosalne odszkodowanie, wtedy wlasnie zrobiło się gorzej, pracownicy zaczęli mnie olewac, nie odpisywać, nie czytać w ogóle tego co pisze tylko odpowiadali swoje regulki. I tak, ze względu na to jak wygląda moje życie osobiste i zawodowe mam nerwice, i prosze mi wierzyć allegro w dużym stopniu na to wpłynęło. Również mój znajomy sprzedający na allegro, choć nigdy nerwicy nie miał to dostał ją właśnie dzięki temu jak allegro go traktuje, może i konta zablokowanego nie ma ale jest przez allegro traktowany jak śmieć, ostrzegał mnie przed tym POKiem a ja nie wierzyłam, bo przecież byłam pewna że skoro jest uczciwy opis to nie ma takiej możliwości, jak widać pok przyznają każdemu. 

oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

@Anita99_ Jeśli zdecydujesz się na pozew, pochwal się tym tutaj. W sumie to jest tutaj mnóstwo zainteresowanych tym osób. Dobrze by było, żeby ktoś przetarł szlak dla następców.

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

Anita99_
#8 Zapaleniec#

@Vryko jestem i ja i znajomy, więc są już dwie osoby. Ja cały czas próbuje polubownie porozumieć się z allegro, jednak znajomy stwierdził, że gdyby jego to spotkało (lub jeśli spotka) nie będzie się zastanawiał i pójdzie prosto do sądu. W końcu facet, bardziej konsekwentny. Jeszcze ktoś pisał, że może w opisie w aukcji było napisane że jest nowy a zaraz po tym ze uszkodzony, nie, nie było takiej informacji, były tylko funkcje monitora a jedyny Stan jaki był opisany to uszkodzony 

oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

@Anita99_ Skoro i parametr "stan" był też jasno opisany, coraz bardziej skłaniam się do opinii, że zadziałała tu  "solidarność zawodowa" pracowników Allegro.  Bo jak dla mnie, to ewidentny błąd tychże, łącznie z próbą pozbycia się problemu - czyli Ciebie, mającej słuszne pretensje. Nie zgodziłąś się na wymuszenie uznania reklamacji - do której klient nie bardzo miał prawo, bo nie da się reklamować niezgodności z opisem, w który to opisie jest zawarta informacja o tej wadzie. Nie zgodziłaś się na zwrot - bo nie masz takiego obowiązku. Allegro postanowiło więc Cię za to "ukarać". To zwykłe wymuszanie na Tobie określonych zachowań, na co jest zresztą stosowny paragraf. 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@Vryko Nikt by lepiej tego nie ujął. Obiema rękami się pod tym podpisuję. Sama miałam klientkę, która nie przeczytała tego, co trzy razy było napisane.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

Kasiulki2
#17 Koryfeusz#

@Vryko 

Niestety realna konkurencja jest jeszcze gorsza. Realna konkurencja funduje pracownikom magazynowym pogadanki umoralniające a'la Korea Północna, wiesza na ścianach plakaty z bełkotem, którego nawet Bierut nigdy by nie zaakceptował i prowadzi testy dostawy dronami (towar u Ciebie za dwadzieścia minut, hura!)

oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

@Kasiulki2 Udało się marnej - kiedyś - firemce z Poznania, kiedyś komuś też się uda, spokojnie. Akurat na @mazona nie liczę, wiem, jak tam jest.

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

Kasiulki2
#17 Koryfeusz#

@Vryko 

Podziel się ze mną swoim..

optymizmem

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Knowhere @Vryko @pinsplash @Kaliope_Brzeg @WREDZIA-W1 @xyz96 proszę opis aukcji dla mnie wszystko jasne 🙂

Monitor Dla Gracza ASUS MG279Q 27'' IPS 2560x1440

144Hz

Technicznie mechanizm sprawny / elektronika sprawna

Specyfikacja Techniczna:

Podświetlenie: LED

Przekątna ekranu: 27''

Rozdzielczość natywna: 2560x1440

Proporcja matrycy: Panoramiczna

Czas reakcji: 4 ms

Technologia: IPS

Złącza: mini DisplayPort, HDMI, DisplayPort

Pivot: TAK

Regulacja wysokości: TAK

Jasność: 350 cd/qm

Kontrast: 1000:1

Głębia koloru: 16,70 mln.

Zarządzanie kolorami: RGB, sRGB

Kąt widzenia: 178° (v) , 178° (h)

Kolor: Czarny

Wejścia wideo : HDMI/MHLx2, Mini DisplayPort 1.2, DisplayPort 1.2

Porty USB : 3.0x1

Częstotliwość sygnału

Częstotliwość sygnału cyfrowego : 51.2~221.97KHz(H) / 35~144Hz

Zużycie energii

Zużycie energii < 38.7W EnergyStar 6.0)

Tryb oszczędny <0.5W

Wyłączony <0.5W

27-calowy wyświetlacz WQHD do obrazów o wysokiej szczegółowości i większej przestrzeni na ekranie

Monitor MG279Q stanowi nową generację wyświetlaczy i wykorzystuje matrycę WQHD 2560x1440 o gęstości 109 pikseli na cal. Będziesz się cieszyć większą szczegółowością obrazu i nawet o 77% większą przestrzenią na ekranowym pulpicie w porównaniu do standardowych monitorów Full HD (1920x1080). Te drobne detale składają się na istotną przewagę w grach.

Technologia IPS dająca stały, dokładny kolor

Matryca z technologią IPS zastosowana w MG279Q oferuje wspaniały obraz, 100% zakresu barw sRGB, niewiarygodny współczynnik kontrastu 100000000:1 oraz kąty patrzenia wynoszące 178 stopni, dzięki którym obraz ma minimalne zniekształcenia i zmiany kolorów, gdy pokazujesz innym to, co dzieje się na ekranie.

Wyjątkowa technologia ASUS GamePlus

Monitor MG279Q to przycisk ASUS GamePlus połączony z funkcją ekranowego celownika i minutnika. Wybierz spośród czterech różnych kursorów odpowiadających środowisku Twej gry i kontroluj czas ekranowym minutnikiem, którego położenie można ustalać w dowolnym miejscu wzdłuż lewej krawędzi ekranu.

Ergonomiczna konstrukcja

Monitor dla graczy MG279Q został zaprojektowany specjalnie do długich maratonów grania. Jego smukły profil i wąska ramka powodują, że doskonale nadaje się do konfiguracji wieloekranowych. MG279Q ma też ergonomicznie zaprojektowaną podstawkę z regulacją nachylenia, wysokości, obrotu w pionie i poziomie, dzięki której zawsze uzyskasz idealną pozycję patrzenia. Szybki wyzwalacz pozwala oddzielić monitor od podstawki, toteż można go powiesić na ścianie na stelażu VESA.

Niesamowita częstotliwość odświeżania 144 Hz

Dzięki szokującej częstotliwości odświeżania 144 Hz szybko zmieniające się obrazy nie stanowią problemu dla monitora MG279Q, możesz więc pożegnać się z zamazanym ruchem i zyskać przewagę w strzelankach FPS, grach wyścigowych, strategicznych w czasie rzeczywistym czy sportowych. MG279Q wykorzystuje technologię AMD FreeSync™ * — eliminuje artefakty i zniekształcenia ruchu, by dać Ci nieskazitelny obraz i płynną grę.

Przygotuj się na maraton grania dzięki technologii Eye Care i niezwykłemu komfortowi

ASUS Ultra Low Blue Light

Monitor MG279Q wyposażony jest także w filtry ASUS Low Blue Light chroniące przed szkodliwym światłem niebieskim. Dostęp do czterech różnych ustawień filtra możliwy jest z menu ekranowego (OSD), w którym wybierzesz właściwy filtr do swych zastosowań. Pierwsze zdjęcie jest poglądowe, od drugiego zdjęcia realne. Wystawiam jako uszkodzony. Pobita matryca. Otrzymują państwo monitor, podstawę oraz oryginalne opakowanie.

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

@kostas11 Ktoś z Allegro powinien za to beknąć. Karnie. 

 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@kostas11 Dla mnie brak podstaw do POK , nie wiem czy ban czy ostrzeżenie tylko...

1. Grzech Sprzedającego - 99% opisu nowego monitora, 1% ( na samym końcu) o realnym stanie

2. Grzech Kupujacego - brak umiejetności czytania ze zrozumieniem

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

@pinsplash Jeśli wklejasz info ze strony producenta, to tak to zwykle wygląda. Informacja była - na końcu, ale jasna. W parametrach stan - uszkodzony. Serio, widzisz tu winę sprzedającej..? A co z wymuszaniem Allegro, z pozycji strony silniejszej i zmuszaniem do określonych zachowań sprzedającej..?

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@kostas11 IMHO, ta informacja o strzelonej matrycy powinna znajdować się tutaj "Technicznie mechanizm sprawny / elektronika sprawna", natomiast specyfikacje techniczną można było zupełnie pominąć i po prostu dać link do strony producenta.
Aczkolwiek ironicznie odwracając to, co napisała nowa moderatorka - "Konto pozostanie zablokowane, ponieważ tworząc opis oraz prowadząc rozmowę z kupującym w dyskusji pokazałaś nam, że Twoje działania na Allegro mają na celu osiągnięcie zysku kosztem nieuważnych klientów." - można by rzec, że to kupujący widząc cenę monitora (200 zł zamiast 1500 zł) tak się tym faktem nakręcił, że jedyne o czym myślał, to próba osiągnięcia zysku kosztem "nieuważnej sprzedającej" (a nie czytanie jakichś tam opisów)😁

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów