Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Nadal mam zablokowane konto i brak możliwości wypłat. Przed chwilą dostałem maila, że dziękują za przesłane dokumenty i, że zostały trwale usunięte z ich systemów. Oraz, że weryfikacja przebiegła negatywnie, konto nie zostanie odblokowane, że nie wyrażają zgody na założenie nowego konta oraz korzystanie z kont innych użytkowników.
Czy ktoś mi jest w stanie to jaśniej wytłumaczyć? Bo co ja wyślę dany towar i nie zobaczę ani towaru ani pieniędzy których nie mogę wypłacić?
@Grzegoslaw1212 Zgodnie z informacją, którą dostałeś w wiadomościach mailowych z działu bezpieczeństwa nie zgadamy się na prowadzenie przez Ciebie sprzedaży na Allegro i ta decyzja się nie zmieni.
Tylko szkoda, że nikt nie raczy podać solidnego i konkretnego powodu. Ale skoro ta decyzja się nie zmieni to ja nie mam zamiaru realizować zamówień dopóki nie będę mógł zlecić środków do wypłaty. Pozdrawiam
@Grzegoslaw1212 Nasz pracownik poinformował Cię jasno, że w związku z przesłanymi dokumentami oraz na podstawie historii wcześniejszych kont nie potwierdziliśmy Twojej wiarygodności jako sprzedawcy i nasza decyzja pozostaje niezmienna.