Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam!
Spotkałem się z bardzo nieprzyjemną sytuacją. 3 dni po zakupie u mnie słuchawek, Pan napisał do mnie wiadomość co z jego przesyłką, odpisałem że przesyłka dotrze do niego w ciągu 11-14 dni od daty zakupu (Była o tym informacja w ogłoszeniu)
Po czym Pan stwierdził żebym nie wysyłał (paczka była już wysłana) i chce zwrot pieniędzy. Na co odpisałem mu że nie udzielę zwrotu ponieważ to nie jest powód do zwrotu a ja jako prywatny sprzedawca nie mam takiego obowiązku.
Gdy paczka przyszła, Pan stwierdził że słuchawki są ciasne.. (w opisie ogłoszenia było zdjęcie z podanymi wymiarami słuchawek)
Pan wystawił mi negatywną opinie za to że nie zwrócił uwagi jaki jest czas dostawy. A allegro zablokowało mi konto ponieważ nie prosiłem ludzi o pozytywne opinie więc miałem ich około 10 na 50 sprzedanych produktów.
Chciałbym prosić allegro o usunięcie negatywnej opinii i o odblokowanie mojego konta (Samo allegro przyznało mi rację w dyskusji że to nie jest powód do zwrotu)
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Niestety ale regulamin allegro przewiduje tylko możliwość usunięcia komentarza jeśli obraża on drugą stronę ,pozostałe są uważane za subiektywne czyli zasadne. Jeśli nie dogadasz się polubownie z klientem możesz dochodzić się na drodze prawnej jako " psucie wizerunku firmy czy osoby" .