Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dobry wieczór
Klient namówił mnie na sprzedaż z kurierem InPost. Sprzedaję przez Allegro Lokalnie, ale mnie uprosił i uległem. W temacie tych opcji i managera paczek jestem zielony.
Powiązałem konto, przeszedłem do managera, przesyłki brak. Sprawdziłem wszystkie opcje dla pewności, kurier, minikurier, z pobraniem. Nie ma. Znalazłem stary temat z 2020 roku- ludzie mieli problemy z importem przesyłek. Jako osoba zielona jednak wolę spytać czy mogłem coś zrobić źle i dlatego przesyłki nie widzę. I co jeszcze mogę sprawdzić
Osobne pytanie. Gdybym sobie nie poradził z problemem czy mogę mu to wysłać przez menedżer Inpostu (opcja paczkomat-dom) a potem odkręcić sprawę przez Allegro?
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Hallloooo?
@eMTe2005, w przypadku Allegro Lokalnie na naszej stronie można wygenerować etykiety tylko dla metody Allegro Paczkomaty InPost.
Natomiast jeśli chodzi o "Odbiór w punkcie: Paczkomaty 24/7 InPost - przedpłata", etykiety wygenerujesz jedynie samodzielnie (ręcznie uzupełniając dane). Na Allegro Lokalnie nie posiadamy funkcjonalności, która eksportuje dane klientów do narzędzi zewnętrznych - dlatego po powiązaniu z jakimkolwiek przewoźnikiem transakcje w narzędziu zewnętrznym będą niewidoczne.
Bożesz Ty mój.
Sprzedałem mu towar przez Allegro. Mówimy o ALLEGRO.
@eMTe2005, na koncie, z którego tu piszesz, nie widzę żadnej sprzedaży na Allegro. Możesz podać numer zamówienia?
1a3ee831-5dca-11ec-908e-a38437f45a80
@eMTe2005, możesz spróbować powiązać konto jeszcze raz?
W Menadżerze Paczek InPost w zakładce Allegro> Import Allegro InPost > Zarządzanie kontami utwórz nowe powiązanie wpisując login konta Allegro. Następnie przejdź pełen proces powiązania kont i odśwież stronę w Menadżerze Paczek InPost.
Jeśli to nie pomoże, w ustawieniach przeglądarki wyłącz opcję blokowania wyskakujących okienek (pop-up) i powtórz ten proces. 🙂