Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Witam
W swoich ofertach mamy możliwość wykonania odzieży z nadrukiem. Czas wysyłki takich ofert mamy ustawiony na 5 dni..i normalnie się w tym czasie wyrabiamy tylko teraz mamy klienta, który od 3 dni nie wysłał nam swojego loga i do tego nawet nie odbiera już naszych telefonów. Z uwagi na brak plików od kupującego nie jesteśmy w stanie zrealizować zamówienia w terminie, czy w związku z tym możecie nie brać takiego zamówienia do statystyki "terminowej wysyłki" skoro nie odbywa się ona nie z naszej winy?
Czy lepiej abyśmy anulowali zamówienia kupującego i zwrócili mu wpłatę jako powód podając brak przesłania potrzebnych plików?
@WarsztatNadruku Będziemy mogli usunąć to zamówienie ze statystyk, ale dopiero wtedy, gdy zostanie oznaczone jako opóźnionione (czyli termin wysyłki minie). Prześlijcie nam wtedy numer zamówienia tutaj, w tym wątku. Zajmiemy się tym.
ok. Dziękuję za szybką odpowiedź.
@nat_not
Podejmowaliśmy jeszcze próbę wysłania wiadomości poprzez Allegro, ale dostajemy meila, że jest problem z wysłaniem meila do kupującego.
@WarsztatNadruku Jeśli problem dotyczy skrzynki odbiorczej klienta, nie jesteśmy w stanie pomóc.