anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak kontaktu z kupującym

WarsztatNadruku
#10 Popularyzator#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

Witam 

 

W swoich ofertach mamy możliwość wykonania odzieży z nadrukiem. Czas wysyłki takich ofert mamy ustawiony na 5 dni..i normalnie się w tym czasie wyrabiamy tylko teraz mamy klienta, który od 3 dni nie wysłał nam swojego loga i do tego nawet nie odbiera już naszych telefonów. Z uwagi na brak plików od kupującego nie jesteśmy w stanie zrealizować zamówienia w terminie, czy w związku z tym możecie nie brać takiego zamówienia do statystyki "terminowej wysyłki" skoro nie odbywa się ona nie z naszej winy? 

Czy lepiej abyśmy anulowali zamówienia kupującego i zwrócili mu wpłatę jako powód podając brak przesłania potrzebnych plików?

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@WarsztatNadruku Będziemy mogli usunąć to zamówienie ze statystyk, ale dopiero wtedy, gdy zostanie oznaczone jako opóźnionione (czyli termin wysyłki minie). Prześlijcie nam wtedy numer zamówienia tutaj, w tym wątku. Zajmiemy się tym.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

WarsztatNadruku
#10 Popularyzator#

 ok. Dziękuję za szybką odpowiedź. 

 

oznacz moderatorów

WarsztatNadruku
#10 Popularyzator#

@nat_not 
Podejmowaliśmy jeszcze próbę wysłania wiadomości poprzez Allegro, ale dostajemy meila, że jest problem z wysłaniem meila do kupującego. 

Zrzut ekranu 2024-10-24 o 11.28.32.png

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@WarsztatNadruku Jeśli problem dotyczy skrzynki odbiorczej klienta, nie jesteśmy w stanie pomóc.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów