Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzien dobry,
Mam problem aby zwrócić kupującemu pieniądze po zwrocie towaru.
Klikając w zakładkę "decyzja zwrotowa" następnie "zwróć wybraną kwotę" wyskakuje komunikat, iż zwrot niemożliwy, a dokładniej "Spróbuj ponownie zlecić zwrot. Jeżeli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się z nami."
Powinien zwrócić kwotę bezpośrednio na podany nr. konta przez kupującego czy jak? Jak puszcze bezpośrednio to jak Allegro odnotuje, że zwróciłem pieniądze Kupującemu?
Pozdrawiam! @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@zegarki23 Lepiej zwrócić przez Allegro. Jednak dziś rano wiele rzeczy nie działa tu poprawnie, więc trzeba przeczekać.
Dzień dobry @zegarki23! Spróbuj proszę skorzystać z innej przeglądarki, jeśli to pomoże, to wyczyść pamięć podręczną tej, której używasz. Jeśli na saldzie nie ma wystarczającej kwoty do zwrotu, możesz zasilić je wpłatą w kwocie zwrotu, tutaj instrukcja.
Jeśli zlecisz zwrot poza Allegro Finanse to tego nie odnotujemy, konieczne będzie przesłanie potwierdzenia tego zwrotu, aby otrzymać rabat transakcyjny.
dziękuje za odp.
Gdzie podesłać potwierdzenie przelewu?
@zegarki23 najlepiej w wiadomości e-mail za pomocą formularza, w zgłoszeniu napisz proszę dlaczego zwrot nie został wykonany przez Allegro Finanse i przeslij potwierdzenie zwrotu wpłaty dla kupującego.