anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości zwrotu pieniędzy.

zegarki23
#7 Wielbiciel#

Dzien dobry,

 

Mam problem aby zwrócić kupującemu pieniądze po zwrocie towaru.

Klikając w zakładkę "decyzja zwrotowa" następnie "zwróć wybraną kwotę" wyskakuje komunikat, iż zwrot niemożliwy, a dokładniej "Spróbuj ponownie zlecić zwrot. Jeżeli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się z nami."

Powinien zwrócić kwotę bezpośrednio na podany nr. konta przez kupującego czy jak? Jak puszcze bezpośrednio to jak Allegro odnotuje, że zwróciłem pieniądze Kupującemu?

Pozdrawiam! @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

SpeedyGonzalezz
#12 Orędownik#

@zegarki23 Lepiej zwrócić przez Allegro. Jednak dziś rano wiele rzeczy nie działa tu poprawnie, więc trzeba przeczekać. 

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @zegarki23! Spróbuj proszę skorzystać z innej przeglądarki, jeśli to pomoże, to wyczyść pamięć podręczną tej, której używasz. Jeśli na saldzie nie ma wystarczającej kwoty do zwrotu, możesz zasilić je wpłatą w kwocie zwrotu, tutaj instrukcja. 
Jeśli zlecisz zwrot poza Allegro Finanse to tego nie odnotujemy, konieczne będzie przesłanie potwierdzenia tego zwrotu, aby otrzymać rabat transakcyjny. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

zegarki23
#7 Wielbiciel#

dziękuje za odp.

Gdzie podesłać potwierdzenie przelewu? 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@zegarki23 najlepiej w wiadomości e-mail za pomocą formularza, w zgłoszeniu napisz proszę dlaczego zwrot nie został wykonany przez Allegro Finanse i przeslij potwierdzenie zwrotu wpłaty dla kupującego. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów