Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzien dobry. Kupująca dowaliła mi negatywa, dostała towar w innym kolorze niz zamawiała. Zadzowniłem, przeprosiłem, wyslalem ponownie i wszystko ułagodzone - kupująca zgodziła się usunąc komentarz. No i teraz kłopot, bo wystąpiłem o jego usunięcie ale Pani twierdzi że nie widzi powiadomienia o tym, nie ma w dzowneczku, nie ma maila. Co robić - jak jej pomóc usunąc komentarz (jakis LINK bezpośrendio do strony usuwania @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ ) ?
a jak wejdzie w swoj zakup? szczegoly zakupu?
@natalia_z_wasem powinna mieć taką możliwość w zakładce Moje zakupy.
Jeśli nie może tego zrobić/znaleźć, poproś ją kontakt z nami za pomocą tego formularza i poda numer zamówienia o które chodzi.