Brak mozliwosci usunięcia/edycji komentarza

natalia_z_wasem
#10 Popularyzator#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
08-05-2023
20:23
Dzien dobry. Kupująca dowaliła mi negatywa, dostała towar w innym kolorze niz zamawiała. Zadzowniłem, przeprosiłem, wyslalem ponownie i wszystko ułagodzone - kupująca zgodziła się usunąc komentarz. No i teraz kłopot, bo wystąpiłem o jego usunięcie ale Pani twierdzi że nie widzi powiadomienia o tym, nie ma w dzowneczku, nie ma maila. Co robić - jak jej pomóc usunąc komentarz (jakis LINK bezpośrendio do strony usuwania @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ ) ?
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
Monika__L
#17 Koryfeusz#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
08-05-2023
20:49
a jak wejdzie w swoj zakup? szczegoly zakupu?
oznacz moderatorów

Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
08-05-2023
21:04
@natalia_z_wasem powinna mieć taką możliwość w zakładce Moje zakupy.
Jeśli nie może tego zrobić/znaleźć, poproś ją kontakt z nami za pomocą tego formularza i poda numer zamówienia o które chodzi.
Monika
Moderatorka
Moderatorka
oznacz moderatorów