Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zainteresowany sprzedawanym przedmiotem z mojego miasta poprosił mnie o dodanie do oferty możliwości odbioru osobistego.
Dodałem taką możliwość w cenniku, dopisałem też adres punktu odbioru.
Niestety, pomimo tego iż odbiór osobisty wyświetla się w ofercie (wraz z adresem) przy próbie zakupu nie ma możliwości jego wyboru. Sprawdziłem to też osobiście z innego konta. Na mapce wyświetlają się jedynie paczkomaty i punkty Inpost.
Jest to oferta nr 17943581545.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Miketone_120 Odbiór osobisty jest dostępny. W formularzu dostawy i płatności wybierz "zmień punkt". (pokaże Ci się mapka) Wyfiltruj na górze "odbiór osobisty". Oddal mapkę i punkt powinien być dostępny.
Możliwość wyboru odbioru osobistego pojawiła się dopiero po ponad dwóch godzinach. Ale ważne, że w końcu się udało. Dziękuję za wskazówki. Przydadzą się w przyszłości. 🙂