Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry . Wczoraj wysłałam zapytanie do allegro odnośnie przesyłki, która nie dotarła do klienta. Nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Dzisiaj w statusie widzę, że po 10 dniach od wysłania została uznana za uszkodzoną. Proszę o interwencję A002JFP611.
Pozdrawiam @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@ALEX-budowlanyPL poprosiłam już zespół o interwencję w sprawie Twojej paczki.
Dziękuję
Za zaginioną uznaje się przesyłkę, która nie została doręczona w ciągu 30 dni od dnia nadania. Reklamację można składać dopiero po upływie tego terminu (jeżeli zgłosi się wcześniej, to i tak liczy się od upływy tego terminu) i przewoźnik ma 30 dni na odpowiedź. Oczywiście przewoźnik może uznać przesyłkę za zaginioną przed upływem 30-dniowego terminu i wtedy termin rozpatrzenia reklamacji liczymy od dnia następnego od daty wydania decyzji.
W twoim przypadku przesyłka ma status uszkodzonej, a to niestety nie skraca terminu uznania przesyłki za zaginioną.