anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak wpłaty za zakupiony towar

Pastelka_shop
#9 Pomysłodawca#

Witam,

w dniu 21.03.2024 klient dokonał zakupu, ale do dziś nie otrzymaliśmy wpłaty. Status zakupu PŁATNOŚĆ ROZPOCZĘTA- płatność PAYU i do dnia dzisiejszego nic się nie zmieniło.  Pisałam do tej osobowy , ale bez odzewu.

Co w takim przypadku mogę zrobić ? Mam towar przyblokowany, na to wygląda, że nie dojdzie do realizacji tego zamówienia. Czy możemy sami w jakiś sposób anulować to zamówienie? jak to wygląda. Bo minęło już kilka dni a zamówienie samo się nie anulowało.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Pastelka_shop   Podaj nr. zamówienia > może dziewczyny pomogą. >  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

Pastelka_shop
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję. Podaje numer zamówienia

2d8d6030-e7b9-11ee-bbdf-3b8ac44c7f18

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Samo sie anuluje, moderacja Ci tego nie zrobi.

oznacz moderatorów

Pastelka_shop
#9 Pomysłodawca#

ok , a po jakim czasie się anuluję ?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Pastelka_shop Kupujący wybrał opcję płatności przelewem tradycyjnym, zatem na to 14 dni od dnia złożenia zamówienia. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

Pastelka_shop
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję za odpowiedź

oznacz moderatorów