Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, klientka wpłaciła za produkt pieniądze , lecz były problemy z przesyłką i strasznie długo szła i umówiłam się z nią że jak przesyłka nie przyjdzie do 2 lipca to pieniądze odeśle spowrotem ,rano pieniądze trafiły na jej konto a przesyłka pokazuje że została odebrana , klientka cały czas twierdzi że nie odbierała jeszcze paczki co w takiej sytuacji można zrobić ?....
@Grands31 Podaj, proszę, numer zamówinia, o które chodzi.
ZC42281602699
@Grands31 Konsultuję tę sprawę. Odezwę się ponownie, gdy dostanę odpowiedź.
@Grands31 Wysłaliśmy wiadomość w tej sprawie do Twojej klientki. Jeśli przesyłka ostatecznie została dostarczona, możesz domagać się od kupującej zwrotu produktu lub pieniędzy. Mam nadzieję, że uda się osiągnąć porozumienie w krótkim czasie.
I jaka jest odp z jej strony?
@Grands31 Wysłaliśmy klientce powiadomienie, nie ma możliwości udzielenia na nie odpowiedzi. Powinna skontaktować się z Tobą bezpośrednio.
Dzień dobry, oddała pieniądze ,dziękuje za pomoc. Pozdrawiam
@Grands311 Super, cieszę się, że udało się rozwiązać sprawę. 🙂
@Grands31 od kiedy oddaje się kasę jak jest w doręczeniu, nauczka na przyszłość żeby czekać jak wróci 🙂