Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam ma pewien problem. Złożyłem wniosek o zwrot prowizji, gdyż kupujący nie zapłacił za towar. Kiedyś Allegro w takiej sytuacji zwróciło mi prowizję automatycznie (rabat transakcyjny ) teraz czekam od 31.03.2022 i dalej nic. Mam dalej czekać czy coś zrobić, gdyż do 14 każdego miesiąca należy uregulować swoje opłaty na Allegro. Proszę o pomoc w tej sprawie.
napisz do nich poprzez kontakt allegro przez formularz kontaktowy
https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=8e9451b1-1538-4d45-bf7e-d6353555f6ff
@emark2 Kiedy było złożone zamówienie do którego chcesz uzyskać zwrot prowizji i jaką formę płatności wybrał klient? Może jeszcze nie minął czas na opłacenie zamówienia przez klienta.
Witam. Złożone wnioski dotyczą tych ofert:
11954824659
11954956065
11955011279
Pozdrawiam i dziękuje za pomoc
@emark2 Wysłaliśmy do kupujących maile z pytaniem o te zakupy. Jeśli nie udzielą odpowiedzi w ciągu tygodnia od ich otrzymania, Twoje wnioski zostaną rozpatrzone w oparciu o informacje, do których mamy dostęp. Proszę Cię o jeszcze odrobinę cierpliwości.
Witam ponownie. W miedzy czasie skontaktowałem się z jedną osobą i okazało się, że nie odbierała poczty i nie odpowiedziała na e-mail od allegro. Teraz rabat został udzielony na dwie oferty. Została mi jeszcze jedna oferta. Próbuje się z tą osobą skontaktować. Dziękuje jeszcze raz za pomoc przynajmniej wiem gdzie tkwił problem. Pozdrawiam