Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry Bardzo proszę Panie moderatorki o pomoc czy podpowiedz . W niedzielę 3.12 o 9:52 Pan kupił produkt jednak chwilę później się rozmyślił i anulował zamówienie więc żeby nie marnować czasu od razu zleciłam zwrot wpłaconych pieniędzy . O 14 :24 dostałam wiadomość że zwrócono pieniądze i myślałam że tradycyjnie wszystko ok Allegro do 2/3 dni je zaksięguje i po temacie . Jednak dziś Pan kupujący pisze że pieniądze do niego nie dotarły . Moją pierwszą reakcją była prośba o dokładne sprawdzenie konta które było obciążone płatnością Dodam jeszcze że Pan również otrzymał wiadomość e-mail o tym że zleciłam zwrot poniesionych kosztów jednak do tej pory nie dotarły . Bardzo proszę jeśli jest taka możliwość o sprawdzenie sprawy
może coś pomoże nr zwrotu
fdb9bd86-91cf-11ee-b9cc-0d6016076b62
@LUCKYHOME_OUTLET kupujący za to zamówienie zapłacił poprzez Allegro Pay, więc Twój zwrot nie trafi na jego konto bankowe, tylko powiększy jego saldo w tej usłudze. Ty ze swojej strony zrobiłeś wszystko poprawnie, więc nie musisz się o nic obawiać.
Dziękuję ślicznie za podpowiedz nie ukrywam że się przestraszyłam bo to pierwsza taka sytuacja . Teraz już będę wiedziała żeby sprawdzić jeszcze taką możliwość . jeszcze raz dziękuję i dobrego wieczoru życzę
@LUCKYHOME_OUTLET drobiazg i polecamy się na przyszłość. Ja również życzę dobrego wieczoru i do usłyszenia 🙂