anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Canceling an order from a client

Promerco
#8 Zapaleniec#

Witam, mam taki problem, że niektórzy klienci zamawiają 3 razy to samo i dzwonią z prośbą o anulowanie, ponieważ nie wiedzą, jak to zrobić, teraz jest to częsty problem. Moje pytanie brzmi: jak anulować istniejące zamówienie klienta i czy stracę przez to punkty jakości sprzedaży?

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

Promerco
#8 Zapaleniec#
oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Promerco Nie da się. To kupujący musi anulować zamówienie i musisz im wytłumaczyć, że nie masz takiej technicznej możliwości.

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Promerco Nie stracisz punktów. Nieopłacone zamówienie będzie anulowane automatycznie, a opłacone — jeśli prześlesz nam odstąpienie lub rezygnację z zakupu klienta i potwierdzenie zwrotu pieniędzy, to zwrócimy prowizje i to zamówienie nie będzie liczone do Jakości. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

Promerco
#8 Zapaleniec#

Gdzie mam to wysłać?

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Promerco Albo https://allegro.pl/pomoc/kontakt albo w odwołaniu o zwrot prowizji (https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat-transakcyjny-eK69Za5Mb...). 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów