Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Proszę o jasną odpowiedź co się dzieje z wielowariantowością?
Przykład:
Wystawiam produkt w rozmiarze M. Korzystając z opcji "wystaw podobną" wystawiam drugą ofertę. Te same zdjęcia, te same parametry, ten sam opis. Zmieniany jest tylko rozmiar na L. Analogiczna sytuacja z rozmiarem XL i XXL. System automatycznie łączy cztery oferty w ofertę wielowariantową. W zakładce "wielowariantowość" widać poprawnie połączone oferty. Teoretycznie wszystko jest w porządku, ale... po wejściu w ofertę z rozmiarem M widać cztery dostępne rozmiary jednak po kliknięciu w rozmiar XXL nagle znikają rozmiary M i L. Dlaczego?
Mam drugą taką ofertę, w której z kolei widać wszystkie rozmiary, ale po kliknięciu w rozmiar XXL znikają nagle rozmiary L i XL. Takich ofert jest pewnie więcej, ale mam co robić i nie będę tracił czasu na bezproduktywne klikanie dlatego, że kogoś w allegro poniosło i wprowadził zmianę, nad którą nie panuje.
Inna historia: Wszedłem w jedną z naszych ofert i widzę miniaturki naszych produktów z liczbą +167. Allegro połączyło sobie na "chybił-trafił" 167 naszych losowych produktów w jedną ofertę produktową. Mimo tego, że wzornictwo produktów w wielu przypadkach w ogóle się ze sobą nie łączy. Algorytm znalazł sobie jakiś wspólny parametr i postanowiło zignorować resztę robiąc w naszych ofertach witraż z niepasujących do siebie kawałków. Genialne! Tego na pewno oczekują klienci - śmietnika.
Poświęciliśmy sporo czasu, aby pogrupować nasze produkty rozmiarami oraz tematycznie, aby umożliwić klientom odnalezienie w łatwy sposób produktów, którymi byliby potencjalnie zainteresowani. Okazuje się, że wiele naszych połączeń już nie działa. Powstały jakieś przypadkowe połączenia, w których klikając w jedne rozmiary znikają dwa inne, jedne miniatury (produkty) zamieniane są losowo na inne. Jednym słowem chaos, żeby nie napisać burdel. Kiedy ktoś to uporządkuje, albo w prosty sposób odpowie co się dzieje i jak to wyłączyć?
Wysyłając zgłoszenie mailowe otrzymuję tylko wklejoną regułkę, która w żaden sposób nie rozwiązuje zgłoszonego problemu. Pracownik "odfajkował" zgłoszenie, a to, że w żaden sposób nie rozwiązał problemu to kto by się tym przejmował? Na pewno nie allegro.
Algorytm odpowiedzialny za wielowariantowość już jakiś czas temu zyskał samoświadomość i żyje własnym życiem poza jakąkolwiek kontrolą. Robi co chce w zależności od humoru i bez jakiejkolwiek logiki.
@ares_ Tak to niestety wygląda.
@Puzonix oferty z produktami są łączone na podstawie różnych parametrów w różnych kategoriach. Nie ma jednej odpowiedzi, dlaczego Twoje oferty nie są powiązane w taki sposób jaki Ty oczekujesz, ponieważ zależy to od wielu czynników. Jeśli chodzi o kategorię moda, to często musimy ręcznie łączyć produkty we właściwe grupy, ponieważ ze względów na zbyt podobne zdjęcia modeli algorytm nie łączy ich w ten sposób jaki chciałby je połączyć sprzedający. Dlatego też w takiej sytuacji, uzupełnij proszę szablon z tego artykułu i odeślij go proszę do nas, przez formularz kontaktowy, a nasi pracownicy poprawią je na łączenia zgodne z Twoim wskazaniem.
@_HolaOla_ Czyli powrót do ery Kamienia Łupanego? Teraz będziemy ręcznie wertować oferty, kopiować numery, wypełniać pliki, wysyłać i ktoś będzie je indywidualnie weryfikował? Na prawdę idziemy w takim kierunku? Aż musiałem sprawdzić w kalendarzu czy dziś nie jest 4 kwietnia.
I co to znaczy "algorytm nie łączy ich w ten sposób jaki chciałby je połączyć sprzedający"?
To nie sprzedający (ja) połączył je sobie w jakiś sposób tylko oferty zostały połączone automatycznie i prawidłowo przez Wasz algorytm, a mimo to w Waszym systemie nie wyświetlają się one właściwie. Dlaczego?
Przy okazji pytanie:
Po co w takim razie istnieje narzędzie "wielowariantowość" skoro nie spełnia ono obecnie żadnej roli? Łączę oferty, otrzymuję komunikat, że oferty zostały poprawnie połączone, sprawdzam - oferty nie są poprawnie połączone? Po co jest to narzędzie?
Heh też z tym walczymi. Wszystko rozwalone. Zgłaszanie nic nie daje. Zgłosisz, naprawią, a za tydzień znów wszystko pomieszane...
@PRZESZUKAJ_NET Zauważyłem właśnie dlatego chcę żeby oficjalnie przyznali, że wprowadzili rozwiązanie, nad którym nie panują, a narzędzie "wielowariantowość" zostało wyłączone, bo jakiś ich algorytm wie lepiej niż sprzedawcy co i z czym ma być połączone.
Widzę, jednak, że jak zwykle jest zamiatanie problemu pod dywan i chowanie głowy w piasek. Ignorujmy zgłoszenia, odpowiadajmy nie na temat, albo wcale i w końcu im (sprzedawcom) się znudzi. Skończyły mi się cenzuralne słowa więc skończę.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Jak długo będę czekał na odpowiedzi na zadane pytania?`
Ja do Was wysłałem ten szablon, nic to nie dało. Kilka godzin klepania sprawdzania poszło na marne.
Witam
Czy po miesiącu w temacie coś drgnęło?
@Art_Play przykro mi, że nie jesteś zadowolony z proponowanego przez konsultantów rozwiązania. Obecnie zgłoszenie poprawek w pliku jest wymagane, aby warianty były prawidłowo połączone. Widzę Twoją korespondencję w sprawie nr 39670132, aby zgłoszenie zostało przesłane konieczne będzie dodanie do pliku kolumny z EANami do zmiany, a w wierszach odpowiadających produktom podaj proszę nowe kody EAN.
No i wysłałem plik, nawet 2 razy, a wielowariantowa jak były rozwalone tak są rozwalone. Allegro sobie zrobiło z tej kategorii poligon doświadczalny. powodzenia życzę.
chaos - tak, ja mam wrażenie, że wielowariantowość na Allegro to osbno żyjący twór bez żadnej kontroli, zupełnie jak puszczone samopas alogrytmy allegro pokazujące klientom czas dostawy.