anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Chce dokonczyc weryfikacje, robię zdjecie dowodu i nie wchodzi w okno skanu. Co robić?

kasia130283
#1 Nowicjusz#
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@kasia130283 Cześć. 🙂 W takiej sytuacji najlepiej spróbuj wyczyścić dane przeglądarki lub spróbuj dodać zdjęcie na innym urządzeniu / innej przeglądarce. Jeśli problem się powtórzy, to prześlij mi proszę zrzut ekranu, na którym będzie widoczny problem. 

Dodam jeszcze, że Twoje środki do wypłaty są u operatora PayU, a Ty próbujesz zweryfikować wypłaty u operatora Przelewy24.

Jeśli chcesz wypłacić środki, to zleć też przelew przede wszystkim do PayU: https://allegro.pl/myaccount/newpayments_payout.php?source=system 

oznacz moderatorów