anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co byście Pani odpisali .... trudny klient

KOMIKOMP
#8 Zapaleniec#

Dyskusja:

"Opis problemu: Dzień dobry. Nie otrzymałam zamówienia. Paczka nadal znajduje się w urzędzie poczty na której była nadana"

Szanonwna Pani, wybrana forma dostawy to 3-5 dni roboczych zgodnie z opisem usługi na allegro. Brak zmieniających się statusów to jakiś błąd w systemie poczty ( zapewne ) - miewałem już takie przypadki. Jeśli zależy na czasie to polecam ponowić zamówienie i wybrać allegroOne BOX lub Paczkomat. Nadmiarową sztukę można zwrócić za darmo i odzyskać pieniądze.

Mineło 5 dni roboczych a paczki nadal nie ma Jeśli nie dostanę jej w poniedziałek zgłosze sprawę do allegro i wystawie negatywną opinię.

 

Ja już nie mam siły do takich ludzi...

 

oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24

LEW433
#21 Demiurg#

A w jaki dzień wg deklaracji powinna być u kupującego w tym konkretnym przypadku?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@LEW433 a skąd mamy jako sprzedawcy to wiedzieć co podało i jak wyliczyło to allegro, nie my podajemy czas dostawy, jako sprzedawca deklaruje tylko czas wysyłki reszta to wróżenie z fusów Allegro 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Nawet wyliczenia allegro nic wymagającym klientom nie dają .Sam mam obecnie dyskusję którą założył klient (założył 7 grudnia) że nie otrzymał przesyłki którą allegro wyświetla że powinien otrzymać 8 grudnia . Jedni nie czytają ze zrozumieniem inni czytają ale nic z tego nie kumają.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A kupujący mają to wiedzieć, zasady znasz i nie próbuj tu zrzucać na innych, tak Allegro ma wine i to pisałem wielokrotnie ale kupują widzą co widzą a  za przesyłkę odpowiada kto?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@KOMIKOMP polecony Poczty Polskiej to zły wybor , czas realizacji drażni klientów i wpływa na statystyki , usuń z cenników tą formę dostawy , a allegroOne BOX nie jest również formą godną polecenia .

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@KOMIKOMP Jeśli zależy na czasie to polecam ponowić zamówienie i wybrać allegroOne BOX

Ty tak serio, paczki też czasem zalegają poczytaj na forum 😄

Napisz Pani że może odstąpić od umowy, nie odbierać paczki a jak paczka wróci dokonasz zwrotu należności, i przeproś w imieniu poczty polskiej życz jej udanych i radosnych świąt i jak najmniej problematycznych dostawców 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@KOMIKOMP nie należy kłamać klientki na temat oneboxa bo następnym razem braknie jej znaków w polu negatyw

oznacz moderatorów

KOMIKOMP
#8 Zapaleniec#

nie rozumiem ? To box nie jest w 1 dzien ?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@KOMIKOMP buhahahhhaaa  jakiś procent dociera ale jest tu więcej postów niż na temat poczty czy innego kuriera 🙂

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/allegro-one-dla-kupuj%C4%85cych/bd-p/allegro-one-kupujacy

________
Κώστας
oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Dociera , ale tylko na reklamie ,rzeczywistość jest jednak inna.

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@KOMIKOMP  box jest w jeden dzień o ile:

1) zostanie odebrany

2) nie zginie po drodze

3) nic sie nie zepsuje

4 Kurierowi sie chce

Poza tymi drobnymi szczegółami jest w 1 dzien 🙂

 

Co do Twojej sytuacji sugeruje przeprosić klienta za opóźnienei ( bo chyba już jest po terminie) i jak najszybciej napisać reklamacje na poczcie na opóźnienie doręczenia. Z reguły po napisaniu reklamacji przesyłki są dorecznae w ciągu kilku dni

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@_Likos_ i nie zamarznie 😂60213bac13561_o_large.jpg

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#14 Krzewiciel#

Za takie teksty że „wystawię negatywa mimo iż sprzedawca nadał paczkę na czas ale przewoźnik nawalił” to kupujący powinni dostawać dożywotniego bana. 

oznacz moderatorów

sklepRTVanteny
#10 Popularyzator#

Zgadzam się w 100%, ale niestety allegro na to pozwala, za winę przewoźników i za ich pracę oceniany jest sprzedawca, a allegro zadowolone że niszczą kolejnego sprzedawcę swoimi ocenami z jakości obsługi.

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#14 Krzewiciel#

@sklepRTVanteny na co pozwala Allegro to jedno ale skoro kupujący ma czarno na białym, że przesyłka została nadana tylko leży w UP to taki tekst jest po prostu czystą złośliwością (żeby nie użyc słów powszechnie uznanych za obraźliwe) 

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

Jak to paczka i emonitoring pokazuje, że przesyłka leży w placówce nadawczej, to jest coś nie tak. Paczki obowiązkowo mają pełne śledzenie.

Natomiast jak to przesyłka listowa (Allegro polecony i Allegro MiniPaczka to są listy, a nie paczki), to tu śledzenie jest uproszczone. Będzie tylko informacja o nadaniu, a następnie dopiero o przekazaniu do doręczenia, bez statusów pośrednich i drogi przemieszczania).

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@pecela ty jestes obeznany w przewoznikach mamy tu watek doliczenia 7.99 pln za dzien przedluzenia paczki w paczkomacie przez kupujacego o chyba 14dni od kiedy liczony jest czas na zwrot skoro taki xcom za dzien doreczenia uwaza dzien 1 wydluzenia

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#14 Krzewiciel#

To z kategorii „trudny klient” podzielę się wiadomością, którą właśnie otrzymałam od kupującej w dyskusji. 

generalnie sprawa wygląda tak, że kupiła krem pod oczy - zaplombowany i zabezpieczony przed otwarciem. Odesłała krem otwarty - oferta ma ograniczone prawo zwrotu więc zwrot został odrzucony. To nie pierwsza taka sytuacja więc dosłownie od paru tygodni mamy monitoring, żeby nie było słowo przeciwko słowu. Pani została poinformowana o zabezpieczonych nagraniach z monitoringu niemniej założyła dyskusję. Najpierw twierdziła, że żadnej plomby nie było, potem że była ale ona kremu nie otwierała. Generalnie bzdury i mamy dowody że kłamie. Dyskusja toczona generalnie w dość kulturalnym tonie, Allegro potwierdziło że kupująca nie może zwrócić tego produktu więc poprosiłam o pokrycie kosztu przesyłki żeby jej krem odesłać. 

na co właśnie kupująca napisała: Chyba się już wypowiedziałam? Niezrozumiałe? F*u*c*k you! Zrozumiałaś?

słucham Państwa propozycji co odpisać kupującej w tym cudownym przedświątecznym czasie :)))

oznacz moderatorów