Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Kupująca nie odebrała paczki i mam informację ze wraca do mnie? Co mam zrobić w tej sytuacji? mam ją odebrać? jak wygląda ponowna wysyłka kupionego już przedmiotu?
Numer paczki pierwotnej: 660166536402776129473045
Numer paczki zwrotnej: 630727399537450023951441
@Client:117152258 Jeśli sprzedałaś jako osoba prywatna, to nie musisz odbierać, bo przesyłka jest własnością klienta, ale lepiej pogadać z klientem i wysłać ponownie na jego koszt
A zgłosił zwrot?
Jeżeli nie zgłosił zwrotu - to napisz, że paczka wróciła i może ją odebrać osobiście albo mu wyślesz jak zapłaci za ponowną wysyłkę. Jak duże to możesz naliczyć opłatę za składowanie (tylko uprzedź kupującego wcześniej).
Generalnie - to paczka i towar kupującego, nie twoje.
Jeżeli zgłosił zwrot - to jak dostaniesz towar, oddaj pieniądze , wystaw fakturę korygującą (jak jesteś firmą) i po sprawie.
@Client:117152258 Prywatny sprzedający odpowiada za przesyłkę do chwili nadania, dobrze byłby wiedzieć co się stało.
@Client:117152258 Lepiej odebrać, bo potem gdzieś trafi do magazynu i będzie ciężko odzyskać. Trzeba skontaktować się z klientem, i ustalić, czy nadal chce towar. Jeśli tak, to wysłać ponownie na jego koszt. Jeśli nie - dodać kasę.
Gorzej jeśli jest za pobraniem...
W jaki sposób kuująca ma mi teraz zapłacić za ponowną wysyłkę???
@Client:117152258 jako osoba prywatna, możesz odmówić przyjęcia zwrotu. Klient przed zwrotem paczki, powinien zapytać Cię o możliwość zwrócenia zamówienia. Zachęcam do kontaktu z klientem i ustalenia szczegółów - jeśli uzgodnicie ponowną wysyłkę, to możesz podać klientowi numer rachunku, na który ma przelać opłatę za wysyłkę zamówienia (klient nie będzie miał możliwości zrealizowania dopłaty na Allegro Lokalnie).
Ty odpowiadasz do momentu wysłania, nie musisz odbierać.
@Client:130480685 Jeżeli sprzedał jako prywatny to owszem do momentu wysłania ale jeżeli firma, to do momentu odebranie przesyłki.
Sprawdź, prywatny.
@Client:130480685 To że posiada konto prywatne, to nie znaczy że sprzedał jako prywatny.Wiele firm na Allegro sprzedawało z kont prywatnych i wystawiało do zakupu paragony lub faktury, a to jest wiążące.
W takiej sytuacji myślę, że należy wysłać do kupującego stosowną informację, że nie wywiązał się z zawartej umowy i przesyłka wróciła do sprzedawcy - i to jak najszybciej. Do tego załączasz info o kosztach zwrotu (ewentualnych) i kosztach ponownej wysyłki.
A jak to była przesyłka za pobraniem - to już "pozamiatane". Jesteś sporo "w plecy". Chyba, że chcesz się włóczyć po sądach...
Jak pani kupiła to od razu zapłaciła za przedmiot i przesyłkę. To oznacza że nie była za pobraniem???
Tak to nie jest za pobraniem! Próbowałeś się z nią skontaktować?