Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy prawo reguluje w jakiś sposób adres zwrotu? Czy można sprzedawać w Polsce, ale zwroty przyjmować np. w Anglii lub Niemczech?
Jeśli tak, to czy można włączyć taki adres do smarta?
Ale firma jest zagranicą! tak mają sprzedający z Chin, czyli można.
Ale oni wysyłają z Chin też. Chodzi mi o fakt, że firma ma siedzibę w Polsce i jeden magazyn tutaj i powiedzmy, że z niego wysyłają. Natomiast zwroty chcielibyśmy za granicę, bo wtedy będą robione palety Pozwrotowe.
Ale oni wysyłają z Chin też. Chodzi mi o fakt, że firma ma siedzibę w Polsce i jeden magazyn tutaj i powiedzmy, że z niego wysyłają. Natomiast zwroty chcielibyśmy za granicę, bo wtedy będą robione palety pozwrotowe.
Czy to ma za cel pozbyć się zwrotów konsumenckich?
Nie. Na razie jest to rozważanie teoretyczne. Dlatego też pytam o smarta itd. Akurat handlujemy książkami, a zwroty mamy odsetek na poziomie 1 procenta.
Natomiast zastanawiamy się nad pewnymi aspektami. I jeśli jest taka możliwość, to może bardziej by nam się opłacało realizować zwroty bezpośrednio za granicę, niż je zbierać w kraju i potem wysyłać paletowo. Bardziej chodzi, czy są jakieś regulacje prawne w tym temacie.
@KSIAZKAKI Obawiam się, że to nierealne ze względu na koszty. W wypadku UK doszłyby jeszcze problemy celne. Zresztą, Smart! z całą pewnością nie obejmuje adresów zagranicznych - więc kupujący musiałby wysyłać na swój koszt. W wypadku rzeczy relatywnie ciężkiej, jak książka, to rząd kilkudziesięciu złotych.
Jeżeli chodzi o zagraniczny adres zwrotu, to nic tego nie zabrania. Ważne aby kupujacy był tego świadomy w momencie zakupu (a większość i tak nie czyta warunków zwrotu).
Smart to zaś zupełnie inna kwestia, bo kupujący nie będzie miał darmowego zwrotu.
@KSIAZKAKI Aby posiadać w swoich ofertach Smart musisz wskazać adres do zwrotów na terenie Polski. W tym artykule znajdziesz informacje na ten temat:
@w_kiwi to ten wasz system pozwala wpisać w adres zwrotu cokolwiek skoro w jednym poście była chryja że adresem do zwrotu był Tajwan
@az1rael Ja napisałam jedynie o warunkach Smart. System nie weryfikuje w ten sposób wskazanego adresu do zwrotu, ponieważ nie zakłada, że chcesz mieć w ofertach Smart.