Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący kupił towar za pobraniem, niestety nie ma już opcji anulowania zamówienia. Dzwonił czy mogę ten zakup anulować ze strony sprzedającego? Jak to ogarnąć?
@_Presto nie , Ty nie anulujesz , zmień status zamówienia na ,, nowe ,, powinna wrócić klientowi opcja anulowania ,a jeśli nie wróci trzeba będzie skorzystać z z funkcji , ,zwróć zakup ,,
@_Presto Sprzedający nie może anulować zakupu, może to zrobić tylko kupujący, skontaktuj się z nim i wyjaśnij sytuację. Kupujący robi to z pozycji zakładki" Moje zakupy" może anulować albo zrobić zwrot, zadziała tak samo.
Przy zmianie statusu na "nowe" anulowanie nie wróciło. Przy zaznaczeniu zwrot towaru przez kupującego jest konieczne jeszcze jakieś działanie z jego strony?
@_Presto Sprzedający nie może anulować zakupu. Skąd taki pomysł? Opisałem Ci jak to wygląda.
@_Presto może zbyt długi czas od zakupu , wypełnia formularz zatwierdza , a Ty otrzymujesz na maila wiadomość . O zwrot prowizji będziesz musiał pisać przez formularz kontaktowy .