Przed chwilą klient mnie poinformował, że chce anulować już zrealizowane zamówienie. Została wygenerowana etykieta i jutro rano paczka miałabyć wysłana. Co w takiej sytuacji? Wolałabym nie wysyłać wiedząc, że paczka do mnie wróci. @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Poproś klienta, żeby zgłosił zwrot. Nie wyślesz. Anulujesz etykietę i bez problemu dostaniesz zwrot prowizji. Wysyłać nie ma najmniejszego sensu.
Dzięki, to jeszcze wdzięczna będę za informację, jak anulować taką etykietę (inpost) 😄
@ORLOWSKA_design
Proszę bardzo 🙂
https://inpost.pl/pomoc-jak-anulowac-etykiete
Zrobione, dzięki wielkie 🙂