anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy klient może anulować już zrealizowane zamówienie?

MAMY ROZWIĄZANIE!
ORLOWSKA_design
#2 Obserwator

Przed chwilą klient mnie poinformował, że chce anulować już zrealizowane zamówienie. Została wygenerowana etykieta i jutro rano paczka miałabyć wysłana. Co w takiej sytuacji? Wolałabym nie wysyłać wiedząc, że paczka do mnie wróci. @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
musashi2007
#13 Ambasador

Poproś klienta, żeby zgłosił zwrot. Nie wyślesz. Anulujesz etykietę i bez problemu dostaniesz zwrot prowizji. Wysyłać nie ma najmniejszego sensu.

oznacz moderatorów
ORLOWSKA_design
#2 Obserwator

Dzięki, to jeszcze wdzięczna będę za informację, jak anulować taką etykietę  (inpost) 😄

oznacz moderatorów
musashi2007
#13 Ambasador
oznacz moderatorów
ORLOWSKA_design
#2 Obserwator

Zrobione, dzięki wielkie 🙂

oznacz moderatorów