Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie chce mi się otworzyć strona managera paczek za każdym razem jest informacja że serwer potrzebował zbyt wiele czasu na odpowiedź. Próbowałem na różnych przeglądarkach i komputerach i cały czas to samo. Wszystkie inne strony działają bez problemu
W ogóle współpraca obu firm jest "modelowa". Jedni coś piszą, inni coś piszą, ale mam wrażenie, że nigdy nie siedzieli razem przy jednym komputerze i nie próbowali RAZEM zrobić tego, o czym piszą. Ten co pisze z InPost ma cały serwis Allegro w głowie, mógłby go z pamięci odtworzyć; wie, gdzie jest dowolny przycisk i funkcja, obudzony o 3. nad ranem. Problem w tym, że jak przychodzi "zielony" człowiek z ulicy, który robi to po raz pierwszy czy 3. (bo pierwsze 2. nie wyszły) nie wie, co to znaczy "upewnij się, że połączyłeś konto na STRONIE Allegro". Na stronie, jakby ta strona składała się z 1. strony, a nie 120 podstron. Allegro też nie lepsze, mogłoby się zatroszczyć ze swojej strony, żeby przetłumaczyć zakładającemu konto, gdzie i co ma kliknąć w serwisie partnerskim "inPost". W obu firmach myślą, że ludzie mają w ch%j czasu, żeby dochodzić, co poeta miał na myśli.
Sam sobie pomogłem. Usunąłem dowiązanie aplikacji InPost i zażądałem "dostępu" ponownie z poziomu InPost, teraz o dziwo - poszło bez problemu. Wszystko jak powinno. Właśnie to jest najgorsze, że jest dowiązanie tam gdzie powinno, ale nie wiesz o tym, że nie działa, bo nie ma żadnych komunikatów o błędach 😞 No nic, najważniejsze, że "proszę odinstalować program, zrestartować koń.puter i zainstalować ponownie" działa też w przypadku współpracy InPost i Allegro. Dobrego dnia.
zorroo88 działa bez zarzutów , a lejek Ci się nie wlączył ? ... może wyczyszczenie ciach pomoże , albo zmiana przeglądarki .
W przypadku dalszego występowania opisanych problemów, w pierwszej kolejności sugerujemy usunięcie plików cookies, włączenie w przeglądarce zezwolenia na "wyskakujące okienka" lub zalogowanie w trybie "incognito" w najnowszej wersji przeglądarki.
Powyższe czynności powinny umożliwić prawidłowe korzystanie z Managera Paczek.
Jeśli problem nadal będzie występował, prosimy o bezpośredni kontakt mailowy na adres: pomoc@inpost.pl. W treści zgłoszenia prosimy o podanie loginu do Managera Paczek oraz nadesłanie skanu z pojawiającym się komunikatem błędu.
W imieniu firmy przepraszamy za utrudnienia.
@InPost Mam pytanie: generuje przesyłki przez menagera inpots. wybieram, że nadam rpzesyłki w paczkomacie xxxx. Podjeżdzam do paczkomatu okazaje się, że nie ma miejsc. Jadę wieć do paczkomatu, któy znajduje się 200metrów dalej o kodzie yyyy. Niestey nie mogę nadać przesyłki gdyż wybrałem paczkomat o kodzie xxx. Pytanie czy to będzie tak na stałe? Jeszcze tydzień temu nie było problemu, że ywbrał paczkomat xx, a nadałem w yyy.
@luk510
Powinna być możliwość nadania przesyłki w dowolnie wybranym paczkomacie nadawczym, jednak rekomendujemy podjęcie kontaktu z nami w celu zmiany paczkomatu nadawczego w systemie. Zalecamy takie rozwiązanie, żeby wyeliminować problemy jakie ewentualnie mogą pojawić się podczas nadania przesyłki.
Kontakt z infolinią: 722 444 000 (telefony komórkowe) lub 746 600 000 (telefony stacjonarne).