
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wieczorem sprzedałem przedmiot. Od razu po sprzedaży wygenerowałem etykietę w manager paczkomaty, następnie zmieniłem status zamówienia na WYSŁANE, następnie wprowadziłem numer przesyłki. Pojawił się komunikat, że numer przesyłki został wysłany do kupującego. Następnego dnia kupujący dopytuje kiedy zostanie przygotowana i nadana paczka. To już nie pierwszy taki przypadek. Jak się okazuje, te maile informacyjne do kupujących wcale nie dochodzą. Czy ja robię coś źle czy to jakaś awaria allegro?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
brownbunny nie potrafią odczytać ,albo im się niechce zajrzeć do skrzynki e-mail . Na stronie allegro są również powiadomienia pod dzwonkiem .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Poprosiłem o sprawdzenie skrzynki, kupujący twierdzi że nic nie dostał. Na powiadomienia allegro nie każdy zwraca uwagę, dlatego wolałbym aby te maile jednak dochodziły
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@brownbunny Kupujący ma nr nadania w zakładce Moje zakupy. Klika tam Szczegóły, a potem Rozwiń szczegóły dostawy. Nie każdy kupujący wie, jak to znaleźć.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No właśnie, nie każdy wie jak to znaleźć, albo zwyczajnie nie chce im się szukać. Dlatego byłoby dobrze aby te maile z numerem przesyłki dochodziły

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@brownbunny niech kupujący sprawdzi spam

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Od razu poprosiłem o sprawdzenie niechcianych wiadomości. Spam również pusty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@brownbunny Od pewnego czasu trudno jest dotrzeć do pewnych danych w zakładce Moje zakupy, trzeba klikać i przechodzić kolejne progi. Wcześniej wszystko było na wierzchu. Spróbuj teraz znaleźć w tej zakładce dane sprzedającego 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@brownbunny kupujący mogą mieć tez wyłączone powiadomienia.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niestety kupującym nie zawsze chce się szukać ,sprawdzać . Za to że jest to dla nich mało czytelne obrywa się sprzedawcą za słaby kontakt z klientem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kolekcjoner608 Niektórzy kupujący nie szukają tylko od razu dzwonią albo piszą do sprzedawcy.😁

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LEW433 Zgadza się sam też otrzymuje takie pytania ale taki los , jak sprzedajesz to musisz odpowiadać .Swoją drogą lepiej jak zapyta i mu odpowiem niż jak mu się nie chce szukać uzna że nie dostał i zaniży noty.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Właśnie o to chodzi. Jakby kupujący dostał mail o wprowadzonym numerze przesyłki to nie wypisywałby do sprzedającego bo wiedziałby, że paczka jest już przygotowana.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@brownbunny Być może system przekazuje numer klientowi dopiero po odbiorze paczki przez kuriera z punktu nadania a nie zaraz po tym jak przygotujesz paczkę i wprowadzisz numer nadania.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To byłoby bez sensu ponieważ w momencie umieszczenia paczki w paczkomacie, kupujący dostaje potwierdzenie z InPost.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jest tak jak pisze @kolekcjoner608 system Allegro przekazuje klientowi nr przesyłki dopiero po zeskanowaniu przez kuriera.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@brownbunny, jeśli Kupujący nie może znaleźć wiadomości mejlowej dotyczącej kolejnych etapów realizacji zamówienia, pokieruj go zgodnie z tym, co napisał @xyz96. Niech wejdzie w zakładkę Moje zakupy i kliknie w "Szczegóły zakupu", a następnie w "Rozwiń szczegóły dostawy". Oto, co widać w przykładowym, zrealizowanym zamówieniu.
Moderatorka
_____________
Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za podpowiedź, rzeczywiście to samo sugerowali inni użytkownicy. Nie rozwiązuje to jednak ewentualnych zapytań oraz zniecierpliwienia kupujących. Zgłosiłem problem do Allegro - jeśli dostanę zgodę, podzielę się oficjalną odpowiedzią portalu.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kolekcjoner608, @keichi - mieliście rację, na ten moment allegro nie wysyła już kupującemu informacji mailowej o wprowadzonym numerze, tylko dopiero informację o nadaniu przesyłki. Przekazuję otrzymaną odpowiedź od allegro:
Wracam do Pana z informacją zwrotną od zespołu technicznego powiadomienie o dodaniu listu przewozowego nie jest obecnie już wysyłane Kupujący otrzymuje wiadomość w momencie otrzymania pierwszego statusu do przesyłki "Przesyłka w drodze! Zawiera produkt ...." w wiadomości znajduje się również numer listu dodany do zamówienia.
Kwestie widoku w zakładce Zamówień i danej informacji "Jeżeli dodasz numer przesyłki, to automatycznie wyślemy do kupującego powiadomienie z linkiem do śledzenia" zostały przekazane do weryfikacji przez zespół developerski.