Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
hej trafiła mi sie wyjątkowo niemiła kupująca,czy mogę ja jakoś ocenić?
Nie widziałem, ale uczciwie zawsze oceniałem (kierowca musiał), i komentarz jak coś nie tak było, można było też zgłosić dziwne zachowanie pasażera, choć raczej to wynikało zawsze z rozszczeniowości. Ja podchodziłem tak: pasażer zaczyna od 3*, może wyjść na + lub na -, jak jest super i chce się takich, ma 5*, jak nic nie gada, ma 3*, jak maruda i gorzej - 2-1*, uczciwe podejście (oczywiście są wyjątki, słowo przepraszam, ale.. [np mam coś do załatwienia], zawsze było na +) 🙂 (uber/bolt, jeździło się na obu, przestało się opłacać, no i koronnie się zrobiło)
Ale czekaj, pinsplash coś nie tak zrobił? Przecież uczciwie gada zawsze 😮
Na Allegro też kiedyś nie można było zobaczyć kto ile dał gwiazdek i sprzedawcy nie próbowali brudnych sztuczek z lipnymi pismami przedsądowymi. Skoro w uberbolcie to działa, to może i Allegro powinno wrócić do tamtej zasady?
A @pinsplash zachował się jak dzieciak - opluł mnie i schował główkę w piasek. Typowa szkoła Cafe Pomoc.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
to może i Allegro powinno wrócić do tamtej zasady?
Powinno 🙂 na próbę..
Tak u mnie na serverze trading wrócił po 7 latach przerwy i został, ludzie się zmieniają i warto dać im drugą szansę 🙂 Choć mi modkiem nie dali być drugi raz 😐
Mam nadzieję, że i wy podaliście sobie łapki, jak niedźwiadki 😄
Jak nie, to zapraszamy, pogodzić się czas, bo inaczej.. będziecie u pani! 😮