Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Kilka dni temu próbowałem zweryfikować swoje dane dla PayU aby móc wypłacić środki. Za którymś razem dopiero się to udało. W zakładce "Ustawienia wypłat" przy PayU jest informacja Aktywne, a zgromadzone środki wypłaciłem. Kilkanaście minut temu otrzymałem mail od Allegro pod tytułem "Weryfikacja Twoich danych w PayU zakończyła się niepowodzeniem". W treści jest napisane "Dzień dobry [moje imię i nazwisko], operator PayU nie mógł potwierdzić Twoich danych. Sprawdź, jak wpływa to na Twoje konto Allegro." Czyli PayU zweryfikowało w końcu moje dane czy nie? Środki zgromadzone na Allegro mogę normalnie wypłacić
@czester1994 wyjaśniam tę kwestię z odpowiednim zespołem. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią, jak tylko uda nam się coś więcej ustalić. 🙂
@czester1994 przepraszam, że musiałeś tyle czekać na odpowiedź. Otrzymałam informację, że wszystko jest w porządku z Twoim kontem PayU i możesz wypłacać środki. Najprawdopodobniej powiadomienie, jakie otrzymałeś dotyczyło odrzuconego zlecenia wypłat z 30.05, a następnego dnia 31.05 już wszystko było w porządku. 🙂
Ja miałem to samo, otrzymałem taką samą wiadomość ,tylko że ja przelałem jeszcze raz 1 zł i mam znowu zablokowane środki.
Nie mam środków ,ale mam coś takiego.
Nie dostaliśmy od Ciebie skanu aktualnego dokumentu, który potwierdza Twoje dane. Dlatego operator PayU wysłał Ci mejla z informacją o wypowiedzeniu umowy. Okres wypowiedzenia to 2 miesiące od dnia wysłania wiadomości. Po tym czasie stracisz możliwość przyjmowania wpłat za sprzedaż na Allegro i Allegro Lokalnie.
Jeśli potwierdzisz swoje dane zanim minie termin wypowiedzenia, operator będzie mógł anulować wypowiedzenie. Jeśli tego nie zrobisz i termin minie, nie wystawisz już z tego konta ofert na Allegro i na Allegro Lokalnie.
Jeśli w Allegro Finanse masz zgromadzone pieniądze ze sprzedaży, nie wypłacisz ich dopóki nie potwierdzisz swoich danych lub dopóki nie minie termin wypowiedzenia. Wtedy PayU wypłaci te pieniądze na rachunek podany w Ustawieniach wypłat.
Podłączam się pod temat. Weryfikację finansową przeszedłem pomyślnie. Natomiast gdy chcę dodać dokument tożsamości to po wybraniu z listy rodzaju dokumentu, Allegro przenosi mnie na pustą stronę i tak to pozostaje.
@Client:50807264 proszę, abyś przed kolejną próbą dodania dokumentów wyczyścił pamięć podręczną przeglądarki i spróbował w karcie incognito oraz w innej przeglądarce.
Dzień dobry, mam porobny problem. Dostałem wiadomość o tytule i treści jak powyżej "Weryfikacja Twoich danych zakończyła się negatywnie"
Próbuję przeslać jeszcze raz dokument ale nie mam guzika do "Przejdź do PayU", przy odświeżaniu stronu dosłownie na chwilę się pojawia i potem znika. Próbowałem inne przeglądarki i tryb incognito. Jest jakiś inny sposób na ponowne przesłanie dokumenty?
Pozdrawiam,
Piotrek
Mam ten sam problem ,nie mam guzika ,,Przejdź do Pay-u" więc nie mogę przesłać tych skanów
Nic nie pomaga zmiana przeglądarki ,nie ma takiego czegoś jak "Przejdź do PayU" . Szybciej będzie wstrzymać sprzedaż z tego konta i przenieść sprzedaż na inne . Ale problem na innym koncie też może się pojawić jak PayU zechce weryfikować dokumenty.
Próbowałem różnych komputerów, różnych przeglądarek itp. Niestety nic nie pomaga. Jakieś inne sugestie co mogę zrobić?
Pozdrawiam,
Piotrek
@Czerech skontaktuj się proszę z nami w tej sprawie przez ten formularz kontaktowy.
Zrobiłem to już przed napisaniem na tej witrynie 🙂
Numer zgłoszenia "33801776" z dnia 01.06.2023.
Pozdrawiam,
Piotrek
Ok, czekam cierpliwie w takim razie 🙂
Pozdrawiam,
Piotrek
Przesłałem wymagany dokument. Przez krótki czas pojawiła się informacja, że dokument jest weryfikowany. Dziś zalogowałem się na konto i znowu widzę informację o konieczności przesłania dokumentu. Żadnej informacji na maila czy na koncie o jakimkolwiek problemie itp. Może okazalibyście odrobinę szacunku i informowali jeśli odrzucacie dokument i z jakiego powodu.
@Client:50807264 Przekazano mi, że Twoje dane do wypłat zostały pozytywnie zweryfikowane.