anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy moje konto przeszło pomyślnie weryfikację danych dla PayU?

czester1994
#7 Wielbiciel#

Witam. Kilka dni temu próbowałem zweryfikować swoje dane dla PayU aby móc wypłacić środki. Za którymś razem dopiero się to udało. W zakładce "Ustawienia wypłat" przy PayU jest informacja Aktywne, a zgromadzone środki wypłaciłem. Kilkanaście minut temu otrzymałem mail od Allegro pod tytułem "Weryfikacja Twoich danych w PayU zakończyła się niepowodzeniem". W treści jest napisane "Dzień dobry [moje imię i nazwisko], operator PayU nie mógł potwierdzić Twoich danych. Sprawdź, jak wpływa to na Twoje konto Allegro." Czyli PayU zweryfikowało w końcu moje dane czy nie? Środki zgromadzone na Allegro mogę normalnie wypłacić

oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@czester1994 wyjaśniam tę kwestię z odpowiednim zespołem. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią, jak tylko uda nam się coś więcej ustalić. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@czester1994 przepraszam, że musiałeś tyle czekać na odpowiedź. Otrzymałam informację, że wszystko jest w porządku z Twoim kontem PayU i możesz wypłacać środki. Najprawdopodobniej powiadomienie, jakie otrzymałeś dotyczyło odrzuconego zlecenia wypłat z 30.05, a następnego dnia 31.05 już wszystko było w porządku. 🙂

 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

kroko07
#9 Pomysłodawca#

Ja miałem to samo, otrzymałem taką samą wiadomość ,tylko że ja przelałem jeszcze raz 1 zł i mam znowu zablokowane środki.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@kroko07 cz problem dalej u Ciebie występuje? Obecnie nie masz żadnych środków do wypłaty. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

kroko07
#9 Pomysłodawca#

Nie mam środków ,ale mam coś takiego.  

Środki i historia operacji

Weryfikacja Twoich danych zakończyła się negatywnie.

Nie dostaliśmy od Ciebie skanu aktualnego dokumentu, który potwierdza Twoje dane. Dlatego operator PayU wysłał Ci mejla z informacją o wypowiedzeniu umowy. Okres wypowiedzenia to 2 miesiące od dnia wysłania wiadomości. Po tym czasie stracisz możliwość przyjmowania wpłat za sprzedaż na Allegro i Allegro Lokalnie.

Jeśli potwierdzisz swoje dane zanim minie termin wypowiedzenia, operator będzie mógł anulować wypowiedzenie. Jeśli tego nie zrobisz i termin minie, nie wystawisz już z tego konta ofert na Allegro i na Allegro Lokalnie. 

Jeśli w Allegro Finanse masz zgromadzone pieniądze ze sprzedaży, nie wypłacisz ich dopóki nie potwierdzisz swoich danych lub dopóki nie minie termin wypowiedzenia. Wtedy PayU wypłaci te pieniądze na rachunek podany w Ustawieniach wypłat.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

oznacz moderatorów

Client:50807264
#7 Wielbiciel#

Podłączam się pod temat. Weryfikację finansową przeszedłem pomyślnie. Natomiast gdy chcę dodać dokument tożsamości to po wybraniu z listy rodzaju dokumentu, Allegro przenosi mnie na pustą stronę i tak to pozostaje.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:50807264 proszę, abyś przed kolejną próbą dodania dokumentów wyczyścił pamięć podręczną przeglądarki i spróbował w karcie incognito oraz w innej przeglądarce. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Czerech
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, mam porobny problem. Dostałem wiadomość o tytule i treści jak powyżej "Weryfikacja Twoich danych zakończyła się negatywnie"

Próbuję przeslać jeszcze raz dokument ale nie mam guzika do "Przejdź do PayU", przy odświeżaniu stronu dosłownie na chwilę się pojawia i potem znika. Próbowałem inne przeglądarki i tryb incognito. Jest jakiś inny sposób na ponowne przesłanie dokumenty?

Pozdrawiam,
Piotrek

oznacz moderatorów

kroko07
#9 Pomysłodawca#

Mam ten sam problem ,nie mam guzika ,,Przejdź do Pay-u" więc nie mogę przesłać tych skanów

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Czerech @kroko07 czy próbowaliście na innej przeglądarce? 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

kroko07
#9 Pomysłodawca#

Nic nie pomaga zmiana przeglądarki ,nie ma takiego czegoś jak "Przejdź do PayU" . Szybciej będzie wstrzymać sprzedaż z tego konta i przenieść sprzedaż na inne . Ale problem na innym koncie też może się pojawić jak PayU zechce weryfikować dokumenty.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@kroko07 otrzymałam informację, że nasi doradcy udzielili Ci już odpowiedzi w sprawie o numerze 33834546. W razie wątpliwości kontynuuj proszę wspomnianą korespondencję. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Czerech
#7 Wielbiciel#

Próbowałem różnych komputerów, różnych przeglądarek itp. Niestety nic nie pomaga. Jakieś inne sugestie co mogę zrobić?

Pozdrawiam,
Piotrek

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Czerech skontaktuj się proszę z nami w tej sprawie przez ten formularz kontaktowy

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Czerech
#7 Wielbiciel#

Zrobiłem to już przed napisaniem na tej witrynie 🙂

 Numer zgłoszenia "33801776" z dnia 01.06.2023.

Pozdrawiam,
Piotrek

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Czerech W takim razie poczekaj proszę jeszcze cierpliwie na odpowiedź. Nasz zespół na pewno wyśle do Ciebie wiadomość zwrotną i pomoże rozwiązać problem z weryfikacją. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Czerech
#7 Wielbiciel#

Ok, czekam cierpliwie w takim razie 🙂

Pozdrawiam,
Piotrek

oznacz moderatorów

Client:50807264
#7 Wielbiciel#

Przesłałem wymagany dokument. Przez krótki czas pojawiła się informacja, że dokument jest weryfikowany. Dziś zalogowałem się na konto i znowu widzę informację o konieczności przesłania dokumentu. Żadnej informacji na maila czy na koncie o jakimkolwiek problemie itp. Może okazalibyście odrobinę szacunku i informowali jeśli odrzucacie dokument i z jakiego powodu.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:50807264 Przekazano mi, że Twoje dane do wypłat zostały pozytywnie zweryfikowane.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów