Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Kilka dni temu próbowałem zweryfikować swoje dane dla PayU aby móc wypłacić środki. Za którymś razem dopiero się to udało. W zakładce "Ustawienia wypłat" przy PayU jest informacja Aktywne, a zgromadzone środki wypłaciłem. Kilkanaście minut temu otrzymałem mail od Allegro pod tytułem "Weryfikacja Twoich danych w PayU zakończyła się niepowodzeniem". W treści jest napisane "Dzień dobry [moje imię i nazwisko], operator PayU nie mógł potwierdzić Twoich danych. Sprawdź, jak wpływa to na Twoje konto Allegro." Czyli PayU zweryfikowało w końcu moje dane czy nie? Środki zgromadzone na Allegro mogę normalnie wypłacić
@czester1994 wyjaśniam tę kwestię z odpowiednim zespołem. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią, jak tylko uda nam się coś więcej ustalić. 🙂
@czester1994 przepraszam, że musiałeś tyle czekać na odpowiedź. Otrzymałam informację, że wszystko jest w porządku z Twoim kontem PayU i możesz wypłacać środki. Najprawdopodobniej powiadomienie, jakie otrzymałeś dotyczyło odrzuconego zlecenia wypłat z 30.05, a następnego dnia 31.05 już wszystko było w porządku. 🙂
Ja miałem to samo, otrzymałem taką samą wiadomość ,tylko że ja przelałem jeszcze raz 1 zł i mam znowu zablokowane środki.
@kroko07 cz problem dalej u Ciebie występuje? Obecnie nie masz żadnych środków do wypłaty. 🙂
Nie mam środków ,ale mam coś takiego.
Nie dostaliśmy od Ciebie skanu aktualnego dokumentu, który potwierdza Twoje dane. Dlatego operator PayU wysłał Ci mejla z informacją o wypowiedzeniu umowy. Okres wypowiedzenia to 2 miesiące od dnia wysłania wiadomości. Po tym czasie stracisz możliwość przyjmowania wpłat za sprzedaż na Allegro i Allegro Lokalnie.
Jeśli potwierdzisz swoje dane zanim minie termin wypowiedzenia, operator będzie mógł anulować wypowiedzenie. Jeśli tego nie zrobisz i termin minie, nie wystawisz już z tego konta ofert na Allegro i na Allegro Lokalnie.
Jeśli w Allegro Finanse masz zgromadzone pieniądze ze sprzedaży, nie wypłacisz ich dopóki nie potwierdzisz swoich danych lub dopóki nie minie termin wypowiedzenia. Wtedy PayU wypłaci te pieniądze na rachunek podany w Ustawieniach wypłat.
Podłączam się pod temat. Weryfikację finansową przeszedłem pomyślnie. Natomiast gdy chcę dodać dokument tożsamości to po wybraniu z listy rodzaju dokumentu, Allegro przenosi mnie na pustą stronę i tak to pozostaje.
@Client:50807264 proszę, abyś przed kolejną próbą dodania dokumentów wyczyścił pamięć podręczną przeglądarki i spróbował w karcie incognito oraz w innej przeglądarce.
Dzień dobry, mam porobny problem. Dostałem wiadomość o tytule i treści jak powyżej "Weryfikacja Twoich danych zakończyła się negatywnie"
Próbuję przeslać jeszcze raz dokument ale nie mam guzika do "Przejdź do PayU", przy odświeżaniu stronu dosłownie na chwilę się pojawia i potem znika. Próbowałem inne przeglądarki i tryb incognito. Jest jakiś inny sposób na ponowne przesłanie dokumenty?
Pozdrawiam,
Piotrek
Mam ten sam problem ,nie mam guzika ,,Przejdź do Pay-u" więc nie mogę przesłać tych skanów
Nic nie pomaga zmiana przeglądarki ,nie ma takiego czegoś jak "Przejdź do PayU" . Szybciej będzie wstrzymać sprzedaż z tego konta i przenieść sprzedaż na inne . Ale problem na innym koncie też może się pojawić jak PayU zechce weryfikować dokumenty.
@kroko07 otrzymałam informację, że nasi doradcy udzielili Ci już odpowiedzi w sprawie o numerze 33834546. W razie wątpliwości kontynuuj proszę wspomnianą korespondencję. 🙂
Próbowałem różnych komputerów, różnych przeglądarek itp. Niestety nic nie pomaga. Jakieś inne sugestie co mogę zrobić?
Pozdrawiam,
Piotrek
@Czerech skontaktuj się proszę z nami w tej sprawie przez ten formularz kontaktowy.
Zrobiłem to już przed napisaniem na tej witrynie 🙂
Numer zgłoszenia "33801776" z dnia 01.06.2023.
Pozdrawiam,
Piotrek
@Czerech W takim razie poczekaj proszę jeszcze cierpliwie na odpowiedź. Nasz zespół na pewno wyśle do Ciebie wiadomość zwrotną i pomoże rozwiązać problem z weryfikacją.
Ok, czekam cierpliwie w takim razie 🙂
Pozdrawiam,
Piotrek
Przesłałem wymagany dokument. Przez krótki czas pojawiła się informacja, że dokument jest weryfikowany. Dziś zalogowałem się na konto i znowu widzę informację o konieczności przesłania dokumentu. Żadnej informacji na maila czy na koncie o jakimkolwiek problemie itp. Może okazalibyście odrobinę szacunku i informowali jeśli odrzucacie dokument i z jakiego powodu.
@Client:50807264 Przekazano mi, że Twoje dane do wypłat zostały pozytywnie zweryfikowane.