Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, otrzymałam właśnie informację od DPD, że paczka została do mnie nadana od klientki, która zamówiła produkt dwa dni temu. Rozumiem, że jest to informacja od automatu w chwili, gdy ta nie została przez Nią nawet odebrana? Nie otrzymałam żadnej prośby o zwrot, ani nic z tych rzeczy.
Czy jako firma muszę mieć w ofercie formę pobraniową? Czy dodając do czarnej listy osobę, która bez żadnego tłumaczenia nie odbiera towaru mogę od klienta dostać w odwecie negatyw?
Lekkim absurdem jest fakt, że koszta przesyłki są zrzucane na sprzedającego, wręcz ohydnym. Allegro powinno zabezpieczyć w jakiś sposób sprzedających, a nie przerzucać wszelkie 'socjal' formy na rdzeń tego witryny, czyli sprzedających.
Pozdrawiam serdecznie
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@Alora-Hurtownia Tak, możesz dostać negatywa i allegro nic z tym nie zrobi. Czy sprzedający są rdzeniem tego serwisu? Już nie, teraz rdzeniem sprzedaży ma być OSA oraz sklepy partnerskie. Reszta to dodatek, który można łupić.
Pobrania wyłącz, nie są obowiązkowe.
Nawet pod Smart? Wybacz trywialne pytania, jestem użytkownikiem Allegro raptem od trzech dni :3
Tak możliwe że negatyw wpadnie, kupujący może w każdej chwili odstąpić od umowy zakupu, ale musi Cię powiadomić w jakikolwiek sposób, Zrezygnuj z pobrań możesz ustawić tylko 2 kurierów jak Ci to pasuje.
W takim razie nie wrzucam na czarną listę, ale usuwam wszystkie opcje pobraniowe 🙂
@Alora-Hurtownia abym mogła to sprawdzić potrzebuję numer zamówienia.
Nie, nie musisz udostępniać przesyłek pobraniowych.
Kupujący nawet jeśli nie odebrał przesyłki może wystawić ocenę.
Zasady rozliczania dostaw są opisane tutaj, jako sprzedająca decydujesz jakie metody dostawy oferujesz i jak się za nie rozliczasz.
Numer zamówienia to: f59c2560-6844-11ee-bbd6-1103d1757491
Paczka została nadana w formie 'Allegro Kurier DPD pobranie', w historii przesyłki widnieje informacja 'Niedoręczona z powodu odmowy przyjęcia klienta'.
Sprawdziłam historię operacji rozliczeń z Allegro, żeby sprawdzić czy została pobrana prowizja za przesyłkę (Wysyłam z Allegro i mam aktywny Pakiet Powitalny) i w sumie nie do końca wiem jak to teraz będzie wyglądało. Z jakimi kosztami (sumarycznie) mam się liczyć jeśli chodzi o paczkę wysłaną w jedną i drugą stronę?
Dziękuję ślicznie za pomoc 🙂
Nie udostępniaj pobrań bo sobie kupujący zaczną jaja robić. Jest kasa jest wysyłka.
Już usunięte 🙂
Pozwolę sobie od razu spytać. Dlaczego sprzedawca nie ma możliwości stworzenia dyskusji z kupującym poprzez system Allegro? Wiem, że kupujący ma taką możliwość. Jeśli sprzedający mają podobne problemy z kupującymi warto by było, żeby Allegro było mediatorem wyjaśnienia takiej sytuacji.
Sprzedający są tu traktowani trochę po macoszemu, czego przykładem jest powyższy brak logiki. W chwili, gdy kupujący ma problem to ten może skontaktować się przy użyciu mediatora, jak w drugą stronę to już nie. Dziwne.
Allegro już dawno logikę odstawiło na boczny tor a sami pędzą coraz szybciej za każdą złotówką nie patrząc na to że niebawem mogą się wykoleić.
@Alora-Hurtownia dziękuję za numer zamówienia. Faktycznie kupująca odmówiła przyjęcia przesyłki. Zgodnie z regulaminem za zwrot przesyłki do nadawcy może zostać naliczona opłata 13,99 zł.
Natomiast koszt przesyłki metodą dostawy Allegro Kurier DPD pobranie to 13,99 zł (opłata podstawowa za wysyłkę + 4,99 zł - opłata za pobranie w sumie 18,98 zł).
Za nadanie tej przesyłki naliczyliśmy już opłatę 13,99 zł.
Jeśli chodzi o dyskusję to może ją założyć tylko kupujący. Sprzedający może skontaktować się z kupującym korzystając np. z Centrum wiadomości.