Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam W dniu dzisiejszym dzwonił do mnie nr I podał się za allegro tj. 510321490 Czy ten nr rzeczywiście należy do allegro czy to jakaś próba wyludzenia danych ? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ proszę o pomoc
@Madalenka1801 Tak, to jest nasz numer. Czy możesz napisać coś więcej o tym telefonie? Dlaczego wzbudził Twoje wątpliwości?
@w_kiwi Ten numer, i ta metoda komunikacji budzi wątpliwości każdego. Użytkownik nie ma możliwości zadzwonić do Allegro, zakładam że pracownicy Allegro nie potrafią obsługiwać telefonów albo może nie wolno im, bo czasu brak.
Więc powinna być w tym zakresie symetria, równe traktowanie: nie możemy dzwonić my, nie dzwońcie do nas wy. Tak to się odbywa miedzy kulturalnymi ludźmi, no chyba że nie wiecie co to kultura i wzajemny szacunek ?
@br. Nie jest prawdą, że nie można skontaktować się z nami telefonicznie. Aby zapewnić, jak najwyższy standard obsługi i wyeliminować oczekiwanie naszych klientów na linii, utworzono opcję w formularzu kontaktowym, aby umówić rozmowę na konkretny dzień oraz godzinę. Dzięki temu nasi doradcy oddzwonią w dogodnej dla klienta porze.
Dodam, że kontaktujemy się telefonicznie również w sytuacjach takich jak: ciekawe promocje dla sprzedawców, problem z przesyłką, nieopłacony rachunek, itp. 🙂
Dla większości ten kontakt jest utrudniony.
@w_kiwi Aha, więc jednak wiecie jak to należy załatwić, wiecie że powinno się wysłać mail do uzytkownika, uzgodnić rozmowę, analogicznie jak wymagacie tego przy kontakcie z wami.
Ja nie kwestionuję prawa do kontaktów serwisu z użytkownikami, jednak dobrze by było aby się to odbywało w cywilizowany sposób.
Taki dzwonienie z dziwnego numeru "z głupia frant" nie jest warte tej dyskusji, świadczy tylko o lekceważeniu użytkowników przez waszych "ekspertów".