Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Napisałam zapytanie do allegro. Zrobiłam to przez panel pomocy, będąc zalogowana na swoje konto. Dostałam taką odpowiedź:
Czy to na pewno wiadomość od Allegro i bezpieczny link? Przecież pierwsza wiadomość była wysłana kiedy byłam zalogowana na swoje konto...
Wygląda że jest ale po co linki? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@wiki0441 Cześć. 🙂 Nie widzę, jaka strona jest pod linkiem. Na Twoim koncie nie widzę takiej korespondencji, ale jeśli rzeczywiście system nie przypisał konta do wiadomości, to nie mam jak tego sprawdzić.
Jeśli masz jakiekolwiek obawy, to wyślij zapytanie ponownie: https://allegro.pl/pomoc/kontakt. Widzę, że korzystasz z telefonu — być może jesteś zalogowana w aplikacji, a wiadomość wysłałaś z poziomu przeglądarki?
Ale nazwisko doradcy się zgadza!
@LEW433 Tak, nazwisko się zgadza. 🙂 Dzięki za sygnał, już ukryłam zrzut ekranu.
Nie mam aplikacji, loguję się tylko na stronie internetowej. Wyślę zapytanie jeszcze raz, dziękuję.
@wiki0441 w temacie wiadomości powinien być numer zgloszenia