Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć
Mam taki problem od kiedy sprzedajemy Logitecha co chwilę do jakiegoś wystawionego produktu dostaję taką wiadomość jak poniżej, wysłałam im już do kilku produktów zdjęcia i numery seryjne, ale nie mogę ciągle angażować magazynu do robienia mi zdjęć produktów, zwłaszcza, że po wysłaniu zero informacji z ich strony, że np: wszystko jest ok, odpowiadacie na każde takie wezwanie, czy olewacie temat? Czy jak nie będę odpowiadać to Allegro zablokuje mi sprzedaż? z góry dzięki za odpowiedz.
We are contacting you as we have been appointed by Logitech to monitor and investigate the sales of “Logitech” manufactured products on Allegro that are not intended for import and sale within the European Economic Area (EEA). The trade of such products in the EEA is a trademark infringement of Logitech’s rights.
Logitech does not **piiip** to prevent sellers from selling Logitech manufactured products, but needs to ensure that any product sold under their trademark in Europe is genuine, compliant and sourced from EEA based distributors. This will also ensure that end user consumer rights are protected.
As such, could you please provide serial numbers for the below listings and at least one of the following:
• The latest copy of an invoice from your supplier (the company from which you purchased the products) for the below listings (you are welcome to delete any sensitive information)
or
• High-resolution images of the rear and side of the product sales boxes showing the various languages and images of the accessories, user manuals and warranty cards
or
• A headed letter from your supplier (the company from which you purchased the products) confirming that you have sourced the products from them
Logitech MX Anywhere 2S - (logitech-allegro-5099206073050)
Upon receiving the information, Logitech will validate that the stock is intended for sale within the EEA and should this be the case, you may continue to sell as you **piiip**.
We look forward to hearing from you within 4 working days.
Should you already have received this communication in the past, please note that we may require further information for additional products.
Yours Sincerely,
Brandcops Ltd
@partner_online Były tu już opisywane podobne przypadki, tyle że z innymi firmami w tle.
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/czy-partner-allegro-mo%C5%BCe-si%C4%99-pom...
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/allegro-usuwa-moje-oferty/td-p/93489
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/zablokowane-konto-za-oryginalne-przedmioty...
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/karuzela-wym%C3%B3wek-allegro-zamykanie-of... (to jest hicior)
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/brandshield-bezpodstawne-blokowanie-ofert-...
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Jeśli to zwykłe maile od jakiegoś użytkownika to Allegro nie ma z tym nic wspólnego i niepotrzebnie na nie odpowiadałaś i wysyłałaś im te zdjęcia.
Jeśli by współpracowali z Allegro to by od razu pousuwali oferty i zabronili ich dalszego wystawiania.
Faktycznie jest to od jakiegoś użytkownika w dodatku konto zawieszone, że nie wpadłam, żeby wcześniej sprawdzić:) Dzięki!
Client:83903090(0 ofert) konto zawieszone.
@partner_online Jesteście partnerami Logitech? Bo nie widniejecie u nich jako partner czy sprzedawca. W sprzedaży oferujecie różne zamienniki a w nazwie macie "partner". Może ktoś im doniósł, ze niby sprzedajecie jakieś ich podróbki czy coś, to teraz sprawdzają wam wszystko. Może jakiś niezadowolony klient?
https://www.logitech.com/pl-pl/video-collaboration/resellers.html
Ja na Twoim miejscu bym do nich napisał i zapytał wprost, że prosisz o wyjaśnienia tych kontroli 😉
@ZibiK30 @partner_online pisz oczywiście do nich po polsku
Logitech ostatnio mocno schodzi na psy
nasz klient z allegro postanowił reklamować towar w logitechu (sprzedajemy towar z oficjalnych kanałów dystrybucji)
to Logitech odpisał, że nie zrealizuje mu gwarancji bo nie umie i nie wymieni towaru bo go nie ma na stanie