Czy zmiana statusu na "anulowane" uniemożliwia kupującemu możliwość zapłaty?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry. Chciałbym zmienić status zamówienia na anulowane bo klient nie płaci i wystawić ten towar ponownie. Czy w tej sytuacji ten sam klient po zmianie statusu dalej ma możliwość zapłaty za towar? Chciałbym uniknąć sytuacji że po wystawieniu ktoś zalicytuje i jednocześnie poprzednia osoba która licytowała jednak zapłaci, choć to mało prawdopodobne bo nie odpisuje na e-maile, nie odbiera telefonu a loguje się na allegro po kilka razy na dzień i musiała widzieć nasze wiadomości
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie, klient będzie mógł dalej zapłacić, z zasady czekamy do 7 dni chyba że klient wcześniej wyraźnie zrezygnuje ::
Anulujesz u siebie w panelu, a klient może dalej zapłacić na konto lub ponowić płatność Payu 😞
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Status płatności na anulowana może zmienić kupujący. Jeśli nie zapłaci w ciągu 7 dni możesz wystąpić o zwrot prowizji i wystawić przedmiot ponownie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja nie chcę żeby on płacił ani już cokolwiek więcej u mnie licytował,chcę go dodać do czarnej listy i chcę przed upływem 7 dni wystawić towar ponownie. Dlatego pytam czy jeśli zmienię status w tym zamówieniu to czy on ma możliwość zapłaty za ten towar z tego zamówienia?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie możesz mu zablokować możliwości zapłaty. On sam może płatność rozpocząć, anulować i ponowić. 7 dni warto poczekać, chyba że się dogadacie, bo regulamin przewiduje 7 dni na wpłatę. Dopiero po tym czasie kupujący nie dotrzymuje warunków umowy i można wystawić towar ponownie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję. A po ilu takich "pomyślnie zrealizowanych transakcjach" Allegro blokuje takim użytkownikom konto?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie ma teraz sankcji wobec kupujących, chyba że w jakichś wyjątkowych sytuacjach. Dawniej były upomnienia, ostrzeżenia, blokady. Każdy kupujący może mieć wiele kont i kupować jako niezarejestrowany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No to lipa, z 30 aukcji w ciągu 7 dni 20 będzie niezapłaconych bo ewidentnie po "Clientach34265.. " to widać. Nie wiem co Allegro w ten sposób zyska bo nie napewno nie prowizje które musi zwrócić. Non stop krążące cyferki w jedną i drugą stronę, marnotrastwo naszej energii oraz portalu. Czy księgowi w Allegro są jakimiś tumanami? Bo na początku działalności ludzie płacili i my też płaciliśmy większe faktury Allegro a teraz licytacji jest więcej i dwa do trzech razy więcej ludzi którzy nie płacą. Zrobiło się jakieś wariatkowo
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
allegro ma jakieś swoje bzdurne statystyki w których wykaże zwiększony ruch. Nie ważne że Client1234567890 to klient:
- zarejestrowany który zgubił hasło do konta
- coś przeskrobał i nie może kupić ze swego konta
- nowy który mógłby się zarejestrować
- nowy który nie chce się zarejestrować
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@__RPM_, poprostu allegro stosuje Dupolizostwo I Klasa, i ani myśli utrudniać coś kupującym w stylu Program Ochrony Sprzedających, ocenianie kupujących, Dyskusje przeciwko kupującym, itp. Przecież aż się prosi by ukrócić debilstwo kupujących (np poprzez sankcje prawne za nieodbieranie przesyłek). Skoro mają własny regulamin to po co się trzymać przepisów? 🙂 Przy okazji nasze moderatorki mogłyby wyrażać własne prywatne zdania zamiast robić tylko to co za co im płacą 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A na innych firmowych portalach zero takich akcji, bo nie można nic kupić bez zapłaty od razu, kliknięciem potwierdza się obowiązek zapłaty. Można zarezerwować towar ale to najwyżej na dwa trzy dni, wtedy sprzedawca ma jakąś informację i liczy się z niekupieniem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@konto zamknięte Rolą moderatora jest prowadzenie dyskusji, kierowanie jej na właściwy tor, sprawdzanie przestrzegania zasad oraz zadawanie ewentualnych pytań.
Nie licz na własne zdanie moderatora jeśli jest ono nie zgodne z linią gospodarza.
Gdy się było moderatorem na innym portalu to się wie takie rzeczy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@__RPM_, byłem przez krótką chwię moderatorem na serverze (SA:MP), który odwiedzam co jakiś czas i mimo nielogowania się przez 5 lat, podpowiem nowym komendy jakich oni powinni się nauczyć 😄 ale jako moderator wyrażałem również opinie nawet niezbyt pochlebne dla właściciela i samego servera, ważne że szczere i za to ludzie mnie lubili, nie za podlizywanie się właścicielowi 😄
Wiesz na co liczę? Na uczciwość i wyrażanie własnych opinii. Chyba tak powinno być, czy nie? 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@konto zamknięte: "Wiesz na co liczę? Na uczciwość i wyrażanie własnych opinii. Chyba tak powinno być, czy nie?"
Nie. Od moderatorów zatrudnianych przez dużą platformę sprzedażową oczekuje się przede wszystkim profesjonalizmu.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:79179573, czyli wolisz jak ludzie ci kłamią prosto w twarz uważając, że to jest tylko mijanie się z prawdą, zamiast być uczciwymi? Czyli świat polega na krętactwie przykryte kolorowym prześcieradłem wg ciebie? 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@konto zamknięte Wolę, żeby pracownicy Allegro pomagali potrzebującym w ich problemach udzielając rzeczowych odpowiedzi w imieniu swojego pracodawcy. Bez zbędnego spoufalania się i z zachowaniem odpowiedniej formy, czyli mniej więcej tak, jak to robią teraz.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@backstage Trzeba odczekać te 7 dni z regulaminu allegro. Możesz się też upomnieć o zapłatę. Po 7 dniach możesz wystawić ponownie. Jeśli nie opłacone od Ciebie zależy czy chcesz mimo nie dotrzymania terminu na zapłatę sprzedać tej samej osobie czy wystawiać na sprzedaż ponownie. Kupujący będzie mógł jednak dziwnym trafem dalej zapłacić. Oddasz mu pieniądze ręcznie klikając zwrot wpłaty.
Status ANULOWANE zamówienie nie ma tu nic do rzeczy. To jest tylko status aby można było łatwiej posortować/odnaleźć zamówienia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję, klikając na zwrot wpłaty narażam się na negatywa. Odpada. No to trzeba przyzwyczaić się do całorocznego Prima Aprilis i zachować w jakiś sposób spokój
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@backstage Jeszcze jedno: po 7 dniach wystąp o rabat transakcyjny. Z doświadczenia wiem że to czasem budzi kupujących i wtedy płacą. Po tym dopiero warto wystawić ponownie przedmiot.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Teraz zwrot prowizji następuje praktycznie od razu od złożenia wniosku, choć może to zależeć od typu przedmiotu i rodzaju sprzedaży. Mają chyba do tego program który szybko sprawdza jaka miała być forma zapłaty i czy była zaplata, bo nieraz mialem już po minucie zwrot prowizji, ale najczęściej jest to do 10min. Jeśli są wylicytowane droższe rzeczy i wisi ich więcej u jednego klienta to jeszcze potrafi to trwać dłużej - do tygodnia, bo może "liczą" że "klient" zapłaci. Kiedyś się budzili jak były jakieś konsekwencje. Teraz kary dostają wyłącznie sprzedawcy.
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »