anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Długa weryfikacja PayU

Client:103748442
#7 Wielbiciel#
  •   @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
  • Witam, sprzedałam jeden przedmiot, wypłaciłam pieniążki po czym sprzedałam drugi przedmiot i zostały zablokowane mi środki z powodu braku weryfikacji PayU.. przesłałam jakieś 2 tygodnie temu wszystko co było potrzebne ale nadal brak odzewu i brak możliwości wypłaty. Dodatkowo w zakładce PayU mam napis „wstrzymane”
    Pozdrawiam
oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103748442 poprosiłam już o status Twojej weryfikacji, także jak tylko dostanę informacje, wrócę do Ciebie. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:103748442
#7 Wielbiciel#

Ponawiam pytanie co z moją sprawą ponieważ nie mogę wypłacić pieniędzy już 3tydzien…

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103748442 Przykro mi, ale nie otrzymaliśmy jeszcze odpowiedzi. Przesłałam prośbę o ponaglenie. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103748442 Otrzymałam informację, że przesłałeś tylko przednią część dokumentu. Proszę, prześlij również tył.

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:103748442
#7 Wielbiciel#

Wysłałam tył dokumentu i nadal nie dostałam weryfikacji.. czy mógłby ktoś zweryfikować tą sprawę?

pozdrawiam

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:103748442 Skontaktuję się z operatorem w tej sprawie 

oznacz moderatorów