anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dane przesyłki Pocztex nie aktualizują się

MAMY ROZWIĄZANIE!
HappyBuy-pl
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry! 

Wczoraj nadałem ręcznie przesyłkę przez Pocztę Polską dla klienta. Do dziś nie zaktualizował się status przesyłki i nie jest wyświetlany. Nie chcę żeby to wpłynęło na jakość mojej sprzedaży ponieważ i tak została nadszarpnięta przez ocenę 4/5 🙂 

Numery dodane dwa razy bo myślałem, że może powinno być ''PX'' z dużych czy coś ale nie pomaga.

Tym bardziej, że dziś rano po spojrzeniu w jakość sprzedaży pokazało mi że mam 273/274 przesyłki wysłane zgodnie z deklaracją i myślę, że to właśnie ta przesyłka robi problem - proszę o pomoc. 

Zamówienie numer: 4d1ad930-902c-11ee-bd30-99e285998fbf

Zrzut ekranu 2023-12-2 o 09.19.55.pngZrzut ekranu 2023-12-2 o 09.24.33.png

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@HappyBuy-pl W naszym systemie widzę obie przesyłki przypisane do tego zamówienia. 

Jeśli problem pojawił się w Twojej zakładce, prześlij zrzut ektanu, na którym będzie widoczny.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
HappyBuy-pl
#8 Zapaleniec#

Okej zaktualizowało. Trzeba było napisać ''PX'' z dużych. 

Czy jest jakiś sposób żeby sprawdzić która z tych 274 przesyłek nie wyszła na czas i obniżyła wynik? Jeśli to ta o której tutaj napisałem czy jest opcja, żeby w jakiś sposób usunąć ją z jakości bo została nadana w terminie co widać na stronie przewoźnika?

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@HappyBuy-pl Poprosiłam o weryfikację odpowiedni zespół. Kiedy dowiem się czegoś więcej, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@HappyBuy-pl Dostałam informację, że to zamówienie nie obniżyło Ci punktacji w statystykach jakości. Obecnie w raportach dotyczących Twojego konta nie ma żadnych problematycznych zamówień.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów