Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry!
Wczoraj nadałem ręcznie przesyłkę przez Pocztę Polską dla klienta. Do dziś nie zaktualizował się status przesyłki i nie jest wyświetlany. Nie chcę żeby to wpłynęło na jakość mojej sprzedaży ponieważ i tak została nadszarpnięta przez ocenę 4/5 🙂
Numery dodane dwa razy bo myślałem, że może powinno być ''PX'' z dużych czy coś ale nie pomaga.
Tym bardziej, że dziś rano po spojrzeniu w jakość sprzedaży pokazało mi że mam 273/274 przesyłki wysłane zgodnie z deklaracją i myślę, że to właśnie ta przesyłka robi problem - proszę o pomoc.
Zamówienie numer: 4d1ad930-902c-11ee-bd30-99e285998fbf
@HappyBuy-pl W naszym systemie widzę obie przesyłki przypisane do tego zamówienia.
Jeśli problem pojawił się w Twojej zakładce, prześlij zrzut ektanu, na którym będzie widoczny.
Okej zaktualizowało. Trzeba było napisać ''PX'' z dużych.
Czy jest jakiś sposób żeby sprawdzić która z tych 274 przesyłek nie wyszła na czas i obniżyła wynik? Jeśli to ta o której tutaj napisałem czy jest opcja, żeby w jakiś sposób usunąć ją z jakości bo została nadana w terminie co widać na stronie przewoźnika?
@HappyBuy-pl Poprosiłam o weryfikację odpowiedni zespół. Kiedy dowiem się czegoś więcej, odezwę się ponownie.
@HappyBuy-pl Dostałam informację, że to zamówienie nie obniżyło Ci punktacji w statystykach jakości. Obecnie w raportach dotyczących Twojego konta nie ma żadnych problematycznych zamówień.