Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Witam, zgłaszam do obsługi od dawna problem że po zmianie czasu wysyłki w ofertach, dalej przesyłacie klientom zafałszowane dane. Klienci widza w ofertach że otrzymają paczkę na drugi dzień,pomimo deklaracji 2 dni na wysyłkę. Potem dostaję pretensje i negatywy a wy piszecie tylko że to sugerowany czas który nic nie znaczy. No NIE, wyraźnie piszecie że to DEKLAROWANY CZAS a to nieprawda, informacje takie wyświetlają się zarówno w pojedynczych ofertach jak i złożonych już zamówieniach.
@petinek_pl Napisałaś, że wydłużyłaś deklarowany czas wysyłki. Jeśli w zakładce "Skuteczność wysyłki", którą podesłała Ci Wiktoria, wyłączysz wyświetlanie krótszego czasu dostawy niż deklaracja, to zgodnie z Twoją wiadomością — przewidywany czas będzie wyświetlany na podstawie deklaracji.
Jak już wielokrotnie informowałyśmy tutaj na forum, przewidywany czas dostawy wyliczany jest na podstawie wielu danych i minimum 30 dni. Jeśli zmienisz deklarację, to od razu te wyliczenia nie ulegną zmianie.
już wielokrotnie informowałyśmy tutaj na forum, przewidywany czas dostawy wyliczany jest na podstawie wielu danych i minimum 30 dni. Jeśli zmienisz deklarację, to od razu te wyliczenia nie ulegną zmianie.
wszystko fajnie tylko dlaczego o tym nie wie kupujący?
99.99999999% kupujących twierdzi inaczej
dlaczego serwis, który robi podobno badania i wdraża "potrzebne zmiany"
tego nie zbada
jestem właśnie (wczoraj) po bardzo denerwującej rozmowie z kupującym, który twierdził, że jest inaczej i sobie wymyślam własny regulamin
jak to działa w praktyce - cytaty komentarzy z wiadomego oficjalnego sklepu
Zamówiono w czwartek dostawia miała trwać trzy dni jak twierdzi firma ale na środę produktów nadal nie było. Całe szczęście że inny kompetentny dostawca dostarczył produkt bo inaczej dziecko na prezent by dostało figę z makiem"
"Obiecywali dostawę tego samego dnia co złożenie zamówienia. Paczka przyszła po 2 dniach roboczych, po 22:00. Więcej im nie zaufam. "
"Bardzo duże opóźnienie paczka miała być dostarczona w sobotę jest środa a paczki nadal nie ma . "
"Najgorsze doświadczenia w Allegro mam z oficjalnego sklepu allegro i allegro one kuriera. Inni dostawcy i kurierzy szybko pakują przesyłki, szybko dostarczają i jak zamawiam dwa przedmioty to są w telefonie samej paczce. Tutaj wysłane po paru dniach w dwóch paczkach które nie przyszły w tym samym czasie. Staram się od teraz unikać sklepu allegro i kurierów alkegro"
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
znowu ta sama notoryczna sytuacja, zmieniłam czas wysyłki na 2 dni robocze CZYLI ŻE WYSYŁKA W PONIEDZIAŁEK co widać w ofercie. Zrobiłam to z wyprzedzeniem, ponad 2,5 godziny temu a dalej wyświetlacie w ofertach klientom że przewidywana dostawa będzie za 2 dni CZYLI ŻE DOSTAWA BĘDZIE W SOBOTĘ LUB PONIEDZIAŁEK..znowu pretensje będą do mnie i obniżenie jakości i odejmowanie gwiazdek jak nie negatywy. ILE RAZY MAM TO ZGŁASZAĆ??? WIECZNIE WYŚWIETLACIE MI ZŁY CZAS DOSTAWY NAWET JAK ZMIENIAM CZAS WIELE GODZIN WCZEŚNIEJ