Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Witam proszę o PILNE wyjaśnienie sytuacji dlaczego kurierzy firmy DHL nie skanują paczek po ich odbiorze od sprzedających.
Jest to druga taka sytuacja w tym miesiącu, że kurier odbiera od nas paczkę a ta jest zeskanowana jako odebrana dopiero drugiego dnia.
Aktualna sytuacja dotyczy zamówieni numer 06e0b760-e93a-11ef-bb96-ed0c09f23fa0. Paczka została nadana i odebrana w dniu wczorajszym a klient dziś otrzymał meila o opóźnieniu paczki bo ta " czeka na nadanie ". Czekam na szybką interwencję z waszej strony i wykluczenie zamówienia ze statystyk.
Ta sama sytuacja dotyczy się zamówienia numer 148a1a30-ebf3-11ef-a8c7-979983b1a6fe, paczka odebrana od nas w terminie a zeskanowana dopiero kolejnego dnia przez co widnieje w statystykach jako wysłana po terminie.
@WarsztatNadruku To nie powinno mieć znaczenia, bo paczka powinna być zeskanowana popołudniu/wieczorem w oddziale. W takim przypadku nie powinno pokazywać się opóźnienie.
@fox_paws a jednak się pokazuje. Bo paczka w systemie nie widnieje jako "odebrana przez kuriera", tylko następnego dnia dziwnym trafem jest już " w drodze". I nam punkty lecą za nieterminowe wysyłki.
Cześć @WarsztatNadruku, dziękuje za zgłoszenie.
Skierowałem prośbę o wykluczenie wspomnianych przez Ciebie zamówień.
W przypadku sytuacji z DHL, przekazałem sprawę do odpowiedniego działu, zweryfikujemy to.
@matt_rose
Proszę mnie informować na bieżąco, bo jeśli sytuacja będzie się powtarzać ze strony DHL to będziemy musieli zrezygnować z ich usług... Nie wysyłamy nimi dużo paczek, ale jak się okazało ostatnio to przez ich działania spada nam jakość wysyłek.
@WarsztatNadruku Jeśli tylko otrzymam aktualizację w sprawie, wrócę z odpowiedzią 🙂