Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Defnitywnie coś tu jest nie halo.
Właśnie to reklamuję. Te kryteria są wadliwe, skoro na produktach o ekstremalnie wysokich cenach wyskakuje mylący napis "Super Cena". Jak to w Allegro jajo mądrzejsze od kury. Próbujecie wyręczyć Sprzedawców w procesie informowania klientów w wielu aspektach i robicie to wadliwie. Zgłaszam jako błąd projektowy (nie techniczny).
@Pengano, rozumiem, dzięki za te uwagi. Przekażę je działowi odpowiedzialnemu za to oznaczenie.
Wcześniej pisałeś, że chcesz wyłączyć oznaczenie "Super Cena" w konkretnej ofercie - jeśli wskażesz, o którą ofertę chodzi, chętnie Ci w tym pomogę. 🙂
Ale jak pomożesz, skoro nie ma właściwych mechanizmów? Dziś cenę książki mam dwa razy wyższą, aby utrzymać dostępność, ale za dwa tygodnie nastąpi dodruk, obniżę cenę o połowę i wtedy chcę mieć napis "Super Cena". Jeśli coś nagmeracie, no nie pojawi się oznaczenie. To czy cena jest super, czy nie, wie najlepiej Sprzedawca, a nie Allegro. To ja powinienem włączać i wyłączać to oznaczenie zgodnie z rzeczywistością.
@Pengano, mamy możliwość wyłączenia konkretnych ofert z oznaczenia "Super Cena", jeśli sobie tego nie życzysz.
Warunki kwalifikacji zostały opracowane w taki sposób, aby oznaczenie to otrzymywała oferta atrakcyjna dla kupujących. Bierzemy pod różne aspekty: aktualne ceny rynkowe, panujące trendy sprzedażowe występujące w kategoriach Allegro, etc. Sama kwalifikacja ofert odbywa się automatycznie kilka razy na dobę.
Chcę usunąć w tej chwili "Super Cena", ale pod warunkiem że można będzie to przywrócić gdy cena cena faktycznie będzie Super. Obawiam się że to nie zadziała, wiec pozostawmy ten błąd. Natomiast oddzielną sprawą jest to, że automatyczne przydzielanie jest kompletnie do bani. Miałem książkę po 40 zł, to nie dostałem Super ceny, teraz 89 zł i wyskakuje Super cena! Kosmiczne absurdy tylko w Allegro! Płacimy tysiące złotych za serwis z tysiącami błędów.
@Pengano oj nie stresuj sie. Jak Ci braknie dokupisz kilka egzemplarzy u konkurencji albo jakiejś ksiegarni a skoro podniosles cene to nawet jak potem je sprzedasz po cenie zakupu to i tak zarobisz.
Po co gmerać i poprawiac skoro masz znaczek ???
Ja juz przestalem cokolwiek robic z tą calą produktyzacją. Wypełniam formularz na tyle na ile to jest możliwe i nie rwe włosów z głowy z powodu błedów. Nie ma wyjscie . Jak do każdego systemu trzeba sie dostosowac.
Stresuję się, gdy Allegro dezinformuje na moich aukcjach, a ja nie mam na to wpływu. Można oberwać negatywa za fałszywe informacje. Kupujący sądzą, że to Sprzedawca umieszcza te informacje. Tak samo fałszywe są podawane czasy dostaw, albo informacje, że przed urlopem nastąpi jakieś opóźnienie. Czuję jakby jajko było mądrzejsze od kury. Allegro wyręcza Sprzedawców w informowaniu i robi to źle.
@Pengano oczywiście.
Lecz nie mamy na to wpływu. Wiec szkoda nerwów. Dostosować sie tak aby było to jak najbardziej rzetelnie zrobione i tyle. Ja osobiscie nie zwracam uwagi na oznaczenia. Kiedy konczy mi sie produkt z oznaczeniem super cena to po prostu czekam na kolejną dostawe. Jesli dostawa jest w miare szybko to wraz ze wznowieniem aukcji wznawia sie także znaczek super cena.
@Pengano, przewidywany czas dostawy obliczamy na podstawie danych dostępnych na platformie. Natomiast urlop działa w ten sposób, że przewidywany czas dostawy wydłuża się o sam urlop + czas wysyłki. Jeśli nie chcesz korzystać z opcji urlopu, możesz na czas planowanej nieobecności wydłużyć sam czas wysyłki. Urlop pełni funkcję informacyjną - to sygnał dla klienta, że dostawa jego przesyłki może się opóźnić.
Z czasem dostawy nie ostrzegacie dość jasno, że to zależy od sposobu wysyłki i nie bierzecie pod uwagę, że np. czasy dostaw listów zwykłych są zafałszowane przez Pocztę Polską. Tylko Sprzedawca wie ile na prawdę to idzie, bo dostaje pytanie od Kupujących "Dlaczego nie dotarło w 2 dni?". Allegro podaje nieprawdziwe czasy dostaw i nie ostrzega należycie, że to nie są czasy gwarantowane. Kupujący mają często pretensje, że wyświetlamy nieprawdę. Często powoduje to zabranie gwiazdek z innej kategorii, gdy nie można odjąć za czas dostawy.
Błędem jest zestawienie w jednym miejscu pod ceną produktu: Czasu dostawy najszybszej przesyłki, z ceną najtańszej przesyłki. Kupujący nie mają pojęcia, że to się nie łączy. Jest albo tanio, albo szybko. Wprowadzacie ludzi w błąd. Każdy sądzi, że list za 5 zł dostanie następnego dnia, bo tak wrednie jest to pokazane na ekranie, bez stosownego wyjaśnienia. Przy najszybszej przesyłce powinna widnieć jej cena. A przy najtańszej dostawie także czas.
Tak samo z Urlopem. Tylko Sprzedawca wie czy przed urlopem opóźni przesyłki, czy nie opóźni. Straszenie Kupujących 7 dni wcześniej powoduje, że funkcja jest bezużyteczna.
@Pengano, samo słowo "przewidywany" wskazuje jednoznacznie na to, że nie jest to czas gwarantowany. Staramy się, aby wszystkie informacje dotyczące finalizacji zakupu były jednoznaczne i jasne. Natomiast jako Sprzedający trafisz na różnych klientów - musisz się z tym liczyć.
Po wejściu w zakładkę Dostawa i płatność dostępną w Twojej ofercie, Kupujący mają informacje na temat tego, ile wynosi koszt dostawy oraz ile trwa przewidywany czas dostawy (termin ten jest również wyjaśniony, również w tej zakładce).
Jeśli według Twojej oceny jakiś przewoźnik nie dostarcza rzetelnie przesyłek, możesz z niego zrezygnować.
Funkcja urlopu nie jest obligatoryjna - korzystanie z niej jest dobrowolne. Możesz również wydłużyć czas wysyłki w terminie planowanej nieobecności.
samo słowo "przewidywany" wskazuje jednoznacznie na to, że nie jest to czas gwarantowany.
Przede wszystkim jest to czas określony, który może być brany od uwagę przy odstąpieniu od umowy z powodu przekroczenia tego czasu. Żaden czas nie jest gwarantowany. Nikt nie może zagwarantować, że przesyłka dotrze do kupującego w czasie określonym.
Piszesz o teorii, a ja o praktyce. W praktyce ludzie są wprowadzani w błąd i połowa Kupujących nie rozumie tych zapisów. Nie rozklikują zasad, tylko widzą przy cenie, że list za 5 zł dojdzie jutro. Gdybyście starali się zrobić jasno byłoby podane przy cenie: 5 zł - 7 dni, 12 zł - 1 dzień.
Rada, że mogę zrezygnować jest beznadziejna. Dobra rada jest taka, że możecie to naprawić. Miliony osób uwielbiają list, bo jest bardzo tani i trafia do skrzynki bez potrzeby obecności Kupującego. Mam go wywalić, bo Allegro nie potrafi informować o czasie?
Rada, żeby nie korzystać z Urlopu j.w. równie beznadziejna. Mam rezygnować, bo Allegro nie potrafi prawidłowo oprogramować, żeby funkcja urlop była zgodna z realnym życiem i pracą?
Allegro też nie jest obligatoryjne. Są inne serwisy. I to jest Wasza rada. Zamiast naprawiać to co macie beznadziejne, wywalacie Partnerów do konkurencji. Jakikolwiek błąd zgłoszę, to zawsze jest odpowiedź - jesteśmy doskonali i nie poprawimy. Można nie używać.
Ja się na tę sztuczkę nie dam nabrać, bo porównuję ceny.
W piątek szukałam kawy w kapsułkach i przy cenie grubo ponad złotówkę za kapsułkę była zielona etykieta super cena.
Byłam zdziwiona, że tak się manipuluje klientów 😡 Finalnie kupiłam kapsułki za 1 zł za sztukę.
Ten znaczek wprowadza w błąd, bo widziałam ów znaczek zarówno przy najtańszej, ale też bardzo drogiej ofercie 😒
Mam nawyk porównywania cen, więc nikt mnie w przysłowiowe bambuko nie zrobi, ale tak być nie powinno.
Najtańsza oferta to najtańsza oferta bez wyjątku.
Cena jest super, przecież nie jest napisane dla kogo 🙂
No tak. Super wysoka cena, to też jest Super cena. Tylko tło czerwone by się przydało a nie zielone.
@klockiwawa, przepraszam Cię za czas oczekiwania na odpowiedź - konsultowaliśmy tę sprawę. Aktualnie to jedyna oferta spełniająca zasady oznaczenia Super Cena. Faktycznie, w tej sytuacji nie wygląda to jednak najlepiej, dlatego przekazaliśmy w odpowiednie ręce sugestię zmiany tego mechanizmu, gdy ofert jest mało.
Witaj, @klockiwawa
Tak jak napisała @mr_oma (swoją drogą ciekawe, że do tego tematu @LEW433 wezwał akurat Ją, a nie jak zwykle wszystkich moderatorów 😉) sprzedawca najdroższego zestawu sprytnie wykorzystał zasady oznaczenia Super Cena. Jeśli konkurenci mają po jednym zestawie klocków, a on cztery, to jego oferta będzie "super" nawet z ceną dwukrotnie wyższą od najniższej oferowanej przez kogoś innego. Brawo, Allegro! Świetny mechanizm porównywania cen.
Dzięki wszystkim za odpowiedzi.