anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego codziennie spada mi jakość sprzedaży?

csiexpert
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Dlaczego dzień w dzień spada nam jakość sprzedaży jak dostajemy same pozytywne komentarze i gwiazdki oraz paczki wysyłane są na bieżąco. Do tego jak otrzymamy od klienta zwrot to od razu pieniądze zwracamy.

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

csiexpert
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  

Ale o co niby te pytanie i dyskusje. Raz mi tu na forum piszą tak raz tak. 

Kiedyś mi któryś moderator napisał że mam mieć dyskusje na Allegro pisze co innego.

To samo było ze SMARTem, że potrzebuje spełnić trzy warunki żeby powrócił (pisały mi to dwie osoby na forum i na maila taka sama odpowiedź). Okazało się że spełniłem tylko jeden z nich i został przywrócony.

oznacz moderatorów

csiexpert
#9 Pomysłodawca#

To Allegro to powinni całe zaorać. Czasami nie wiem czy ktoś co mi odpisuje na maila czy tu na czacie to jakiś robot czy osoba ma parę kartek i dopasowuje bezmyślnie odpowiedz do pytania.

oznacz moderatorów

AR_Auto_Czesci
#13 Ambasador#

@csiexpert może chodzi o wysyłkę w terminie gdyż mi też od jakiegoś czasu w tej kwesti idą na łep statystyki pomimo że paczki wychodzą na bieżąco w deklarowanym terminie gdzie aktualnie mam -3 punkty na 40 możliwych 

oznacz moderatorów

csiexpert
#9 Pomysłodawca#

Odznaczyłem opcję żeby Allegro sprawdzało jak szybko wysyłam paczki. Mam zaznaczoną wysyłkę do 3 dni.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@csiexpert Dlatego Ci tak odpisują ponieważ to jest tak zagmatwane że zanim zorientujesz się o co chodzi i gdzie masz problem jesteś w czarnej ...dziurze. Poczytaj ile tam jest czynników, brak dyskusji, brak odpowiedzi, brak pytań, brak zwrotów itd, itd...

oznacz moderatorów

csiexpert
#9 Pomysłodawca#

Jakbym ja tak klientom odpisywał w poprzedniej pracy to by mnie zwolnili po paru dniach.

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

To pewnie te 3 dni na wysyłkę powoduje spadek

oznacz moderatorów

csiexpert
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Czegoś nie rozumiem. Klient zamawiając towar zgadza się z tym, że wysyłka może być do 3 dni.

Przeważnie wysyłamy szybciej ale wiadomo że jak kto kupi w piątek np. o godz. 15 to wyślę dopiero w poniedziałek bo pracuję od poniedziałku do piątku od 6-14 a zaznaczone mam że od 7-13.

oznacz moderatorów

AR_Auto_Czesci
#13 Ambasador#

@csiexpert właśnie przeglądam swój profil jakości sprzedaży.... oraz ustawienia dostaw i tu tkwi w moim przypadku problem

Np ustawienia godzin granicznych wysyłki tego samego dnia gdzie mam ustawioną godzinę 14:30

 

Allegro jakiś czas temu wprowadziło limit minmalnych ilości przesyłek dla danego przewoźnika... u mnie w 95% wybierany jest paczkomat i tylko dla tej opcji wyświetlane są godziny wysyłki tego samego dnia gdyż spełniam limit, reszta jak Kurier InPost, DPD itp nie są wyświetlane gdyż nie spełniam minimalnej ilości zamówień... jak dobrze pamiętam minimum 5 paczek tygodniowo 

oznacz moderatorów

csiexpert
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Czy ktoś tu jest z moderatorów?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@csiexpert sprawdziłam Twoje statystyki i jakość spada u Ciebie w wyniku obniżenia wskaźnika w "zadowoleniu kupujących" dokładnie od 10.03, czyli od dnia, w którym dostałeś komentarz z 3 gwiazdkami za obsługę oraz zgodność oferty z opisem. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

csiexpert
#9 Pomysłodawca#

Klient który jakiś czas temu wystawił mi komentarz negatywny i mało gwiazdek nagle zmienił zdanie i wystawił kciuka w górę (pozytyw) i przez to mi spadają co dzień statystyki?

Nie rozumiem. To będą tak spadać aż osiągnę poziom "do poprawy" przez co znowu spadnie mi sprzedaż do (praktycznie) zera bo zniknie SMART. Klienci zaślepieni przez "darmową wysyłkę" zamiast kupić taniej i zapłacić za przesyłkę (co w sumie wyjdzie taniej) to wolą kupić drożej bo pisze SMART.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@csiexpert klient mógł edytować treść oceny, ale jego gwiazdki za obsługę i zgodność z opisem pozostały. 

Zrzut ekranu 2024-03-15 o 13.39.30.png

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

csiexpert
#9 Pomysłodawca#

No tak ale to jest jakiś bezsens. Zniknął negatyw a punkty poleciały. Kto wymyślił wzór do obliczania jakości sprzedaż?

oznacz moderatorów

csiexpert
#9 Pomysłodawca#

Czyli wychodzi na to że najpierw jest naliczana ocena za negatywny komentarz a później po zmianie na pozytywny wychodzi jeszcze gorsza punktacja. Czy punkty będą dalej spadać bo trzeci dzień idą w minus. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@csiexpert będą spadać, bo ta ocena w obliczeniach algorytmu nie jest uznana jako pozytyw, bo kupujący nie zmienił oceny z gwiazdek. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

csiexpert
#9 Pomysłodawca#

Co znaczy będzie spadać - w nieskończoność. Powinna najwyżej raz spaść jak przeliczy a nie co dzień rano przychodzą do pracy i znowu - .

oznacz moderatorów

csiexpert
#9 Pomysłodawca#

Był negatyw źle. Jest pozytyw jeszcze gorzej wyszło. Logika @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów