Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dlaczego dzień w dzień spada nam jakość sprzedaży jak dostajemy same pozytywne komentarze i gwiazdki oraz paczki wysyłane są na bieżąco. Do tego jak otrzymamy od klienta zwrot to od razu pieniądze zwracamy.
Bo to jest takie dziadostwo jak klient wystawił komentarz z obniżonymi gwiazdkami w towarzystwie innych pozytywnych komentarzy załóżmy kilku dzienne to masz taką jakość sprzedaży jaką masz
a teraz załóżmy że po miesiącu zmienia komentarz, ale gwiazdki równie nisko, ale otrzymujesz w tym czasie mniejszą ilość komentarzy od innych klientów to jakość będzie spadała.
Ps. Aby jakość nie spadała, musisz utrzymywać dzień w dzień tę samą ilość pozytywnych komentarzy, tak mi się wydaje.