anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego jakość mojej sprzedaży spadła na wymaga poprawy?

robcio646
#10 Popularyzator#

Aktualnie mam zadowolenie kupujących na -750 punktów pomimo że wszystkie moje komentarze (jest ich mało bo dopiero 21) są pozytywne. W jednym tylko komentarzu dostałem 4/5 gwiazdek w rubryce zgodność z opisem.

Jeśli to jakiś błąd zliczania to ok luz. 

Ale jeśli tak są oceniani sprzedający na allegro przez algorytmy allegro to jest to totalna żenada, dno i metr mułu.

Co mam zrobić w takiej sytuacji? 

oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23

VivaBeautyShop
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi Dzień dobry. Od tygodnia wysyłamy zamówienia tego samego dnia, chociaż czas na wysłanie paczki wynosi 1/2 dnia. A jednak od tygodnia nie ma ani jednego punktu za szybką przesyłkę i przesyłkę na czas nie otrzymaliśmy. Z czym to może być związane?

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@VivaBeautyShop 1/2 czyli pół dnia czy raczej miało być 1 do/lub 2 dni?

oznacz moderatorów

VivaBeautyShop
#9 Pomysłodawca#

1 lub 2 dni

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@VivaBeautyShop Tak, jak już wspomniałam, statystyki są liczone z ostatnich 30 dni. Jeśli nowych zamówień przybywa mniej, niż tych, które już wykluczamy ze względu na upłynięcie okresu 30 dni, to może się zdarzyć tak, że wciąż ze średniej arytmetycznej wychodzi "gorszy" wynik. W ciągu ostatnich 30 dni mieliście 29 opłacone zamówienia, z czego 1 zamówienie było opóźnione, co daje nam w zaokrągleniu 96%. Sposób obliczania punków znajdziecie w tym artykule. Dodam, że punkty w mierze "szybka wysyłka" można otrzymać tylko za oferty, w których ustawiono czas wysyłki "natychmiast" lub "w ciągu jednego dnia".

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów