anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie jest aktywnie moje konto

Client:112298732
#7 Wielbiciel#

Dlaczego nie jest aktywnie moje konto?

oznacz moderatorów
26 ODPOWIEDZI 26

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:112298732, aby aktywować konto, konieczne jest wykonanie przelewu weryfikacyjnego. Najpierw sprawdź dane konta tutaj. Jeśli dane są prawidłowe kliknij przycisk "aktywuj sprzedaż", następnie wybierz swój bank i wykonaj przelew. Po weryfikacji, w ciągu 3 dni otrzymasz wiadomość mailową o aktywacji oraz zwrot środków. 

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów

Client:112298732
#7 Wielbiciel#

Ja Robiłam wpłatę 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:112298732 konsultuję Twoje zgłoszenie. Proszę Cię o chwileczkę cierpliwości. 
Usunęłam Twój komentarz, aby Twoje dane nie były widoczne dla reszty społeczności. 😉

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów

Client:112298732
#7 Wielbiciel#

Dobrze to czekam 

oznacz moderatorów

Client:112298732
#7 Wielbiciel#

Proszę powiedzieć co jest nie tak ?

oznacz moderatorów

Client:112298732
#7 Wielbiciel#

Tak nie możliwe 1 tydzień czekać 

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:112298732 Kiedy otrzymamy odpowiedź, to z pewnością wrócimy do Ciebie z odpowiedzią. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

Client:112298732
#7 Wielbiciel#

To co tam słychać ? Ile jeszcze czekać ?  

oznacz moderatorów

Client:112298732
#7 Wielbiciel#

Ile mozno czekać,  Wszystko jest zapłacone dlaczego moje konto nie jest aktywne!

oznacz moderatorów

Client:112298732
#7 Wielbiciel#

Proszę cis odpisać na mój temat

oznacz moderatorów

Client:112298732
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Proszę odpisać mi coś na mój temat albo proszę kasę z powrotem

oznacz moderatorów

Client:112298732
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:112298732 najmocniej Cię przepraszam. Wciąż czekamy na odpowiedź od zespołu, z którym konsultujemy Twoje zgłoszenie. 

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów

Client:112298732
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  już 2 tygodni minęło i jak moje pytanie

oznacz moderatorów

Client:112298732
#7 Wielbiciel#

Proszę o zwrot pieniędzy i ja zamykam konto

oznacz moderatorów

Client:112298732
#7 Wielbiciel#

zapłaciłam jeszcze raz teraz 07.07-11:24

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:112298732 Czy możesz nam przesłać potwierdzenie tego przelewu na adres spolecznosc@allegro.pl? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:112298732
#7 Wielbiciel#

Tak już wysyłam

oznacz moderatorów