Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego nie jest aktywnie moje konto?
@Client:112298732, aby aktywować konto, konieczne jest wykonanie przelewu weryfikacyjnego. Najpierw sprawdź dane konta tutaj. Jeśli dane są prawidłowe kliknij przycisk "aktywuj sprzedaż", następnie wybierz swój bank i wykonaj przelew. Po weryfikacji, w ciągu 3 dni otrzymasz wiadomość mailową o aktywacji oraz zwrot środków.
Ja Robiłam wpłatę
@Client:112298732 konsultuję Twoje zgłoszenie. Proszę Cię o chwileczkę cierpliwości.
Usunęłam Twój komentarz, aby Twoje dane nie były widoczne dla reszty społeczności. 😉
Dobrze to czekam
Proszę powiedzieć co jest nie tak ?
Tak nie możliwe 1 tydzień czekać
@Client:112298732 Kiedy otrzymamy odpowiedź, to z pewnością wrócimy do Ciebie z odpowiedzią.
To co tam słychać ? Ile jeszcze czekać ?
Ile mozno czekać, Wszystko jest zapłacone dlaczego moje konto nie jest aktywne!
Proszę cis odpisać na mój temat
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Proszę odpisać mi coś na mój temat albo proszę kasę z powrotem
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
dlaczego cisza ?
@Client:112298732 najmocniej Cię przepraszam. Wciąż czekamy na odpowiedź od zespołu, z którym konsultujemy Twoje zgłoszenie.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ już 2 tygodni minęło i jak moje pytanie
Proszę o zwrot pieniędzy i ja zamykam konto
zapłaciłam jeszcze raz teraz 07.07-11:24
@Client:112298732 Czy możesz nam przesłać potwierdzenie tego przelewu na adres spolecznosc@allegro.pl?
Tak już wysyłam