anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie można zwrócić wpłaty klientowi?

biuro_szkola_24
#8 Zapaleniec#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

 

Witam

dot. zamówienia 91b419c0-7b0f-11ef-ace4-bdd4aa11ce11

 

Klient nie odebrał paczki - chcemy zrobić zwrot wpłaty ale ta opcja jest niemożliwa.

O co chodzi?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

mdrogeria
#21 Demiurg#

@biuro_szkola_24 jaki Masz status płatności przy zamówieniu ?

oznacz moderatorów

biuro_szkola_24
#8 Zapaleniec#

Status jest - wysłane

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@biuro_szkola_24 brawo , ale ja pytam o status płatności 😁

oznacz moderatorów

biuro_szkola_24
#8 Zapaleniec#

opłacone

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@biuro_szkola_24 jaki dostajesz komunikat ?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@biuro_szkola_24 to zamówienie było zapłacone przez Allegro Pay Bussiness i w przypadku zwrotu prześlemy Ci mejla z informacją, na jaki numer rachunku zwrócić środki. Będzie to numer rachunku dostawcy usługi, firmy PragmaGO S.A. lub kupującego, w zależności od statusu rozliczeń klienta.

Zwrot do PragmaGO S.A. wykonasz łatwo, na jeden z dwóch sposobów:

  1. Wyślij nowy przelew ze swojego konta bankowego, a w danych odbiorcy podaj:

    • Numer rachunku bankowego: PL 75 1140 1078 0000 4033 4900 1014
    • Nazwa: PragmaGO S.A.
    • w tytule przelewu wpisz numer zamówienia Allegro, na przykład: cfda15e1-c151-11eb-be0d-f3e40cd07XXX.
  2. Wybierz na swoim koncie bankowym opcję zwrotu przelewu otrzymanego od PragmaGO, z danymi które widnieją na przelewie do Ciebie.

Jednocześnie zawsze możesz zwrócić środki bezpośrednio na numer rachunku kupującego.

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ta sama kwota u jednego operatora płatności?

oznacz moderatorów