Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Witam
dot. zamówienia 91b419c0-7b0f-11ef-ace4-bdd4aa11ce11
Klient nie odebrał paczki - chcemy zrobić zwrot wpłaty ale ta opcja jest niemożliwa.
O co chodzi?
@biuro_szkola_24 jaki Masz status płatności przy zamówieniu ?
Status jest - wysłane
@biuro_szkola_24 brawo , ale ja pytam o status płatności 😁
opłacone
@biuro_szkola_24 jaki dostajesz komunikat ?
@biuro_szkola_24 to zamówienie było zapłacone przez Allegro Pay Bussiness i w przypadku zwrotu prześlemy Ci mejla z informacją, na jaki numer rachunku zwrócić środki. Będzie to numer rachunku dostawcy usługi, firmy PragmaGO S.A. lub kupującego, w zależności od statusu rozliczeń klienta.
Zwrot do PragmaGO S.A. wykonasz łatwo, na jeden z dwóch sposobów:
Wyślij nowy przelew ze swojego konta bankowego, a w danych odbiorcy podaj:
Wybierz na swoim koncie bankowym opcję zwrotu przelewu otrzymanego od PragmaGO, z danymi które widnieją na przelewie do Ciebie.
Jednocześnie zawsze możesz zwrócić środki bezpośrednio na numer rachunku kupującego.
Ta sama kwota u jednego operatora płatności?