Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
przy próbie nadania przesyłki wyskakuje mi błąd
Wystąpił błąd komunikacji z API przewoźnika
do tej pory wszystko działało bez zarzutu, proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@pbricksm Cześć. 🙂 Proszę o konkretne numery zamówień, z którymi występuje ten problem.
proszę bardzo
4b95f050-e1f8-11ed-a4e1-07abc83459eb
@pbricksm W pierwszej kolejności sprawdź, czy na swoim koncie InPost masz środki (lub czy nie masz żadnej zaległości).
Jeśli na saldzie wszystko jest w porządku, to skontaktuj się z opiekunem swojej umowy i sprawdź, czy w swojej umowie masz dodane pobrania.
dziękuję, już się udało 🙂
@pbricksm Super, wielkie dzięki, że wróciłeś z odpowiedzią. 🙂