anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie mogę uzyskać zwrotu prowizji?

mrpartner
#12 Orędownik#

Witam 

tak jak w temacie 

Środki zwrócone POPRZEZ ALLEGRO a Pani [edycja] odpisała cytuję:

dziękuję za wiadomość.

Pomimo szczerych chęci, nie mogę tego dla Pana zrobić. Zachęcam do poprawy jakości sprzedaży co wpłynie na rozpatrywanie Pana wniosków 🙂 "

CO TO KURCZE MA ZNACZYĆ !!!! 

To już robi się chore ... i podchodzi chyba pod szantaż i chyba jakiś kodeks karny ? 

Bardzo proszę o wytłumaczenie PRACOWNIKA ALLEGRO CO JA MAM TERAZ ZROBIĆ, bo dla mnie to już jest KRADZIEŻ Z WASZEJ STRONY, a przypominam że zróciłem POPRZEZ ALLEGRO !!! 

oznacz moderatorów
28 ODPOWIEDZI 28

TATLOK
#15 Entuzjasta#

@mrpartner Może zacznij od zmiany tonu, w odpowiedziach na negatywne komentarze Twoich klientów.

oznacz moderatorów

mrpartner
#12 Orędownik#

a co to ma do rzeczy ze zwrotem prowizji ?

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@TATLOK  Jakiekolwiek zachowanie nie ma prawa bytu, na zabieranie czyjejś kasy. Pieniądze zwrócone- nie było transakcji! Prowizja nie oddana. Jak to się nazywa?

Bezprawne

Przywłaszczenie!

oznacz moderatorów

TATLOK
#15 Entuzjasta#

@pulkownik66 Zgadzam się, w takiej sytuacji również uważam, iż zwrot pobranej prowizji jest należny. Jednakże @mrpartner  wydaje się być zdziwiony, że przyznanie zwrotu prowizji jest uzależnione od jakości sprzedaży. To jest niestety wpisane w regulamin Allegro.

Moim postem chciałem delikatnie zakomunikować, od czego należało by zacząć w celu poprawy tej jakości sprzedaży i wyeliminowania podobnych problemów ze zwrotem w przyszłości. 

 

oznacz moderatorów

markam43
#13 Ambasador#

W przypadku odstąpienia od umowy taki zapis w regulaminie koliduje z innym zapisem, zgodnie z którym prowizje są pobierane tylko od zawartych umów.

oznacz moderatorów

TATLOK
#15 Entuzjasta#

@markam43 Jeśli tak jest jak piszesz, to może wykorzysta to w uzasadnieniu swojego odwołania.

oznacz moderatorów

mrpartner
#12 Orędownik#

Niestety o jakości sprzedaży jest tyle wątków, że to głowa mała.

Od niektórych jesteśmy my sprzedawcy niezależni.

PODAĆ 100 przykładów ? czy wystaczy 1 ? 

Na 53 transakcje z ostatnich 30 dni, masz aż 1 nierozwiązaną dyskusję.  -380 Pkt.

Nawet dzieki Przelewy24:Nie.        Mam dzięki temu 0 Pkt i wymaga to odemnie poprawy.  

Co do gwiazdek ? Czy kiedyś liczyłeś ile musisz dostać komentarzy (z pełnymi gwiazdkami ) , by zniwelować komentarz z brakiem jedej gwiazdki ? 

 

oznacz moderatorów

TATLOK
#15 Entuzjasta#

Być może tak, jak na razie odkąd istnieje jakość sprzedaży nie miałem niższej niż 800/1000. Zapewne miałem szczęście. Fakt gwiazdki są trudne do zdobycia i tu się trzeba nieźle na starać by utrzymać 5/5.

oznacz moderatorów

markam43
#13 Ambasador#

@mrpartner Kupujący odstąpił od umowy? Jeśli tak, odpowiedź Allegro jest niezgodna z regulaminem. Po odstąpieniu umowa jest niezawarta zgodnie z Ustawą konsumencką, a Allegro zgodnie z regulaminem nie może pobierać prowizji od niezawartych umów. Żadne jakości nie mają tu nic do rzeczy.

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@markam43  Masz punkcika, bo masz rację.

Tylko nikomu nie mów, bo zaraz będzie chryja że punkty się rozdaje na prawo i lewo😉

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@pulkownik66  Zgadza się, żeś popłynął, nie rób wyjątków.🤣(wpunkty)

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mrpartner Przykro mi, że doszło do takiej sytuacji, jednak tak jak pisaliśmy w komunikacji mailowej - rabat transakcyjny (zwrot prowizji) nie zostanie przyznany gdy Kupujący wskazał w formularzu zwrotu towaru powód: "Towar jest wadliwy lub uszkodzony", a poziom jakości sprzedaży jest niższy niż Neutralny. Taki zapis znajduje się również w regulaminie.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@la_nika ja z chęcią poznam pkt regulaminu, w którym Kupujący decyduje o zwrocie prowizji

bo takiego nie znalazłem

jak rozumiem dla allegro gdy Kupujący wskazał w formularzu zwrotu towaru powód: "Towar jest wadliwy lub uszkodzony", a poziom jakości sprzedaży jest niższy niż Neutralny to Sprzedawca to jakiś gorszy sort i oszust/złodziej i nie należy mu się zwrot prowizji

W myśl ustawy konsumenckiej sprawdzenie czy przedmiot jest wadliwy lub uszkodzony po zwrocie/reklamacji  leży po stronie sprzedawcy nie allegro

a przypominam że zgodnie z klasycznym filmem że

jak złodziej to pijak

bo każdy pijak to złodziej

i żeby @msniezek się nie czepiał to podaję źródło

https://www.youtube.com/watch?v=eRZtgHeaw4A

 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

i jak pisze @xyz96 

Po odstąpieniu umowa jest niezawarta zgodnie z Ustawą konsumencką, a Allegro zgodnie z regulaminem nie może pobierać prowizji od niezawartych umów. Żadne jakości nie mają tu nic do rzeczy.

a niezawarta to znaczy że jej nie było

więc allegro twierdząc że była umowa łamie polskie prawo

i prawa konsumenta

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@RED w regulaminie jest zaznaczone, że decyzja o przyznaniu rabatu transakcyjnego jest również warunkowana powodem zwrotu, a także poziomem jakości sprzedaży. Nasze działania w obszarze udzielania rabatów transakcyjnych nie naruszają zasad obowiązującego prawa. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

mrpartner
#12 Orędownik#

Witam 

" jest również warunkowana powodem zwrotu" , a proszę mi powiedzieć czemu tak zrobiliście ?

W świetle prawa nie ma znaczenia dlaczego jest zerwana, a Wy sobie zrobiliście , że ma plus jeszcze " ma Pan być miły dla kupująch mimo że przez telefon Cie powyklina " ...

Toć, nie wiem czy tylko dla mnie ale to już jest poprostu skubanie sprzedających z każdej strony !

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mrpartner zależy nam na tym, aby zakupy na Allegro były jak najbardziej komfortowe dla Kupujących, na tym samym powinno zależeć Sprzedającym. Stawiamy na wysoką jakość obsługi i zachęcamy Sprzedających do tego, by traktowali swoich Klientów według wysokich standardów. Jako przedsiębiorca wchodzi Pan w pewną rolę w określonej z Kupującym relacji, w takich sytuacjach sprawdza się trzymanie emocji na wodzy, ja oczywiście nie chcę pisać jak Pan ma traktować swoich Klientów, ale staramy się zapewniać wyrównany poziom obsługi u różnych Sprzedających i motywować do poprawiania jakości sprzedaży.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

mrpartner
#12 Orędownik#

I przez to postwiliście nas sprzedających na przegranej pozycji, nawet my nie możemy ocenić Kupującego bo jest brak wystawiania komentarzy.
Nie usuwacie nawet komenarzy od kupująch co nie odebrali paczki pobraniowej ...
Wszystko jest z myślą dla kupujących a niestety o nas całkowicie zapomnieliście...

Niektórym kupującym nawet jak się wejdzie w d...e to i tak urwie jedną lub dwie gwiazdki .. 
Widać, że Pani nie sprzedaje nic na allegro ( w sumie już nawet Pani nie może ) , bo nie wie Pani oczym pisze..
Zrobiliście ochrone kupujących a gdzie dla nas ? , tylko cały czas nam dokładacie, dokładacie i dokładacie...
Ciekawe kiedy wejdzie, a to wiem, że będzie niedługo przymusowa wysyłka paczek w weekendy ( na razie jest w fazie testów ) , i jak się nie wyśle to jakość sprzedaży -500Pkt

oznacz moderatorów

WTRiker
#10 Popularyzator#

@mrpartner 

Allegro zainwestowało grube(!) miliony złotych w smarta – dopłaty do wysyłki, ostra reklama. Skorzystał na tym sam serwis jak i również Inpost, to była wyjątkowo korzystna i precyzyjnie spisana umowa dla obu stron. Wpłynęli tym mocno na świadomość konsumentów, że allegro to - bezpłatna dostawa, bezproblemowy zwrot i zero ryzyka w razie problemów (pok). Za wszelką cenę (dosłownie), chcą utrzymać ten wizerunek. Dlatego taż, sprzedawcy mają non stop pod górkę – ktoś za to musi płacić w ostatecznym rozrachunku. Klient ma być zadowolony, jeśli ci się nie podoba to spadaj. Na twoje miejsce znajdzie się kto inny i tak w koło. Zobaczysz, nadejdzie czas, gdy payu będzie płatne a smart dzielony na pół. Dojdzie do tego, iż w momencie jak zwrócisz wpłatę klientowi (zwrot towaru), opłata z tytułu tej płatności, nie będzie zwracana. Wkleiłbym fajny filmik z YT ale szkoda strzępić ryja. Na koniec, podziękujmy sobie sami za stworzenie tych warunków jakie panują obecnie w tym serwisie. Drogie Allegro – nie ma za co, cała przyjemność po … waszej stronie.

oznacz moderatorów