- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Mam taki problem. Mianowicie mam aktywe PayU a mimo to wypłaty sa nieaktywne, jest szary przycisk. Wie ktoś dlaczego nie mogę tych pieniędzy wypłacić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam wczoraj wypłaciałam środki PayU a dziś sprzedany kolejny przedmiot i przycisk wyplata jest na szaro widnieją środki lecz nie aktywny jest przycisk .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Widnieje że środki PayU są w jakieś kwocie , lecz przycisk wypłać środki jest na szaro , a wczoraj wypłaciałam już środki z poprzedniej transakcji , mam ustawione że sama wybieram kiedy przelać nie automatycznie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja tez nie mogę wypłacić mam szary pasek a wszystko aktywne
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam mam ten sam problem co wszyscy powyżej środki na payu są kiedyś już przez payu wypłacałem a teraz przycisk szary
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:91095237 Widzę, że wypłata z PayU została zainicjowana dzisiaj nad ranem. Nie masz natomiast pełnej weryfikacji danych do wypłat z Przelewy24.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak przelewów24 nie mam zweryfikowanych ale czy potrzebuje mieć je zweryfikowane żeby wyplacac przez payu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:91095237 Tak, jak napisałam wyżej, wypłata z PayU została zainicjowana, więc wygląda na to, że nie.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Mamy ten sam problem. Środków nie da się wypłacić, przycisk jest na szaro. Wypłacane już były kilkadziesiąt razy wcześniej i nagle takie coś.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@korp-cbm Cześć, dzięki za zgłoszenie. Proszę o jeszcze chwilę cierpliwości, już nad tym pracujemy 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Dziś wypłynęły na payu środki, payu mam aktywowane, jednak środków wypłacić nie mogę "szary przycisk"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, mam identyczny problem, są dostępne środki PayU natomiast przycisk jest szary i nie mogę dokonać wypłaty.
Bardzo Proszę o pomoc
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Również mam ten sam problem. Środki są na PayU ale przycisk do wypłat jest szary. Konto nie jest zablokowane, wczoraj zlecałem wypłatę innych środków i poszło bez problemu, dziś przycisk jest szary. Proszę o pomoc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mikoangelo Cześć. 🙂 Wyczyść dane przeglądarki i spróbuj zlecić wypłatę. Daj znać, czy się udało 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam mam także problem z wypłaceniem srodków na własne konto proszę o weryfilację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
*weryfikację
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Mateusz109 Cześć. 🙂 Widzę, że udało Ci się już zlecić przelew. Pieniądze trafią na Twoje konto w ciągu najbliższego dnia roboczego (zgodnie z godzinami księgowania banku)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, nie mogę wypłacić środków z Allegro payu , przycisk jest wyszarzony można prosić o pomoc ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@tomek19444 widzę, że rozmawiałeś już dziś telefonicznie z naszym pracownikiem, więc poczekaj proszę na wiadomość mailową w sprawie dalszych kroków dotyczących Twojego konta.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Potrzebna była weryfikacja tożsamości , wyslalem dowód osobisty i na razie cisza , coś wiadomo ?