Dlaczego nie mogę wystawić oferty

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witajcie, mam problem natury takiej, że gdy próbuje wystawić oferty aukcji dostaje taki komunikat:
Wszystkie długi mam spłacone, dyskusje rozwiązane więc nie wiem w czym problem. Proszę pomóżcie mi bo już nie mam pomysłu co robić oraz w tym czasie tracę pieniądze. Czy potrzebuje konto firmowe aby wystawiać oferty tego typu? Przez ostatnie pare tygodni może miesięcy nic się nie działo natomiast teraz nie mogę wystawić żadnej oferty. Proszę was o pomoc bo już sobie z tym nie radzę.
Pozdrawiam
K.R @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Obrazka, dopóki nie zatwierdzi moderacja nie zobaczymy.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
okej, w takim razie czekam

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
" Nie masz wymaganych uprawnień, aby wystawić ofertę (sprzedaż zablokowana). Zweryfikuj swoje konto jako firmowe. " - a taki komunikat ci coś mówi?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@GameDealer_ tu tylko Allegro pomoże. Powodów blokady może być wiele. Jeżeli nie zaległości w rachunku to np. nierozwiązane dyskusje i/lub brak odpowiedzi na nie
Napisz tutaj - https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=8b463d9b-b539-4537-a631-a4b68c62582e
Ewentualnie może moderatorzy AG pomogą. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ ale to pewnie dopiero rano.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
okej, dzieki za pomoc

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@GameDealer_ Przed chwilą otrzymałeś od nas wiadomość w sprawie blokady konta, dlatego sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@_HolaOla_ faktycznie dostałem maila jednak nic z niego nie rozumiem. Czy byłaby szansa, żebyś wytłumaczyła mi to na prywatnej konwersacji ponieważ już nie mam pomysłu jak to naprawić a podejrzewam, że spec od tych spraw zrobi to w przysłowiową minutę.
Z góry dziękuje

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@GameDealer_ Widzę, że napisałeś już do nas z powiązanego konta, dlatego na razie poczekaj proszę na odpowiedź od naszego pracownika. Bardzo chciałabym Ci pomóc, ale tutaj niestety nie mam takiej możliwości. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, śmiało je zadawaj w wiadomościach mailowych. Pracownicy działu bezpieczeństwa na pewno wyjaśnią co możesz zrobić, abyśmy mogli odblokować Twoje konta.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Widać już zdjęcia?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pomimo że mam zweryfikowane konto firmowe to ostatnio kiedy próbuje wznosić oferty wyskakuje mi
Nie masz wymaganych uprawnień, aby wystawić ofertę (sprzedaż zablokowana). Zweryfikuj swoje konto jako firmowe.